اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

فعالیت‌های پژوهشی حوزه دفاع مقدس فراگیر شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: فعالیت‌های پژوهشی حوزه دفاع مقدس فراگیر شود.

فعالیت‌های پژوهشی حوزه دفاع مقدس فراگیر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دفاع مقدس که در استانداری مازندران برگزار شد برنامه‌ریزی امسال ستاد دفاع مقدس استان را نسبت به سال‌های گذشته زودتر اعلام کرد و اظهار داشت: برنامه‌های محوری دفاع مقدس به صورت کیفی در سطح استان اجرا شود.

وی ادامه داد: دفاع مقدس دارای ارزش فرهنگی بالایی است و برنامه‌های هفته ویژه دفاع مقدس باید از سوی مدیران دستگاه‌های مرتبط به صورت کمی و کیفی مدیریت شود.

این مسئول به فضایل اخلاقی دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: فضائل اخلاقی و معنوی دفاع مقدس برای نسل‌ها الگو بوده و این خصایص موجب شد تا نهضت آرمان‌گرایی به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه مقاومت و پایداری برخاسته از روح وحدت و ایمان مردم در دهه نخست انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل ایجاد شد، تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس زنده کردن رویکرد شهدا و معرفی رزمنده‌ها و حماسه‌سازان مازندرانی در دوران دفاع مقدس است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران فعالیت پژوهشی در حوزه دفاع مقدس را گامی برای دستیابی به فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: با رویکرد فعال کردن فضای مجازی و سایبری دفاع مقدس می‌توان به آثار پژوهشی دفاع مقدس دست یافت.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ دیدار خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باید در جامعه به صورت فعالیتی فرهنگی نهادینه شود، بیان داشت: فضایی با هدف بصیرت‌افزایی، حفظ ارزش‌های دینی، آشنایی نسل سوم از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در مازندران ایجاد شود.

ابراهیمی به همزمانی هفته دفاع مقدس و بازگشایی دانشگاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: بسیج نقش خود را در دانشگاه‌ها به درستی ایفا کند تا فضای دفاع مقدس در این مراکز علمی به درستی تبیین شود.

وی نقش سپاه را در سرزمین علویان و عالمان دینی به ویژه سرداران دفاع مقدس ویژه دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد اردوگاه یک‌هزار و 800 نفره راهیان نور در خرمشهر گامی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده جامعه است.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول