اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کربلای مازندران خبر داد

رونمایی از 10 کتاب دفاع مقدس در مازندران/ افتتاح فاز نخست اردوگاه راهیان نور در خرمشهر

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران گفت: هفته دفاع مقدس امسال از 10 کتاب رونمایی می‌شود.

رونمایی از 10 کتاب دفاع مقدس در مازندران/ افتتاح فاز نخست اردوگاه راهیان نور در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد الماس‌پور بعدازظهر امروز در جلسه ستاد دفاع مقدس که در استانداری مازندران تشکیل شد با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه ما در هفته دفاع مقدس رزمایش عملیات کربلای یک است، اظهار داشت: برای اجرای رزمایش کربلای یک و عملیات آزادسازی مهران چند نقطه مکانی در نظر گرفته شد که متعاقبا اعلام می‌شود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را از برنامه‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس اعلام کرد و ادامه داد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از سری برنامه‌های محوری در این هفته است که مورد اقبال عمومی در سال‌های اخیر قرار گرفت.

الماس‌پور از برگزاری 3 هزار مسابقه فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس در مازندران خبر داد و گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج متولی اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس هستند.

این مسئول با اشاره به اجرای برنامه‌های مستند تلویزیونی با همکاری صدا و سیمای مرکز تبرستان در مازندران یادآور شد: مستند هفته دفاع مقدس با عنوان جنگ و گشت با همکاری صدا و سیما مرکز تبرستان  در هفته دفاع مقدس پخش می‌شود.

الماس‌پور از رونمایی 10 کتاب در هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: مراسم تجلیل از ایثارگران، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان قطع نخاعی، مراسم رژه در روز 31 شهریور، مراسم شب خاطره و نیز اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و دانشگاه‌ها از برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس است.

این مسئول در پایان سخنانش از افتتاح فاز نخست اردوگاه راهیان نور در خرمشهر خبر داد و اذعان داشت: با اعزام 100 مدیر و مسئول استانی در اولین هفته بعد از ماه مبارک رمضان فاز نخست اردوگاه یک‌هزار و 800 نفره راهیان نور خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول