اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه وحدتیه:

خدمات صادقانه مسئولان توطئه دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه وحدتیه گفت: خدمات صادقانه مسئولان توطئه دشمن را خنثی می‌کند و مسئولان باید در این مسیر حرکت کنند.

خدمات صادقانه مسئولان توطئه دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم و تلاش برای جلب رضایت ایشان از مهم‌ترین وظایفی است که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بر عهده دارند و برای آن تلاش می‌کنند.

امام جمعه وحدتیه با بیان اینکه با ظهور امام عصر (عج) شاهد بروز انگیزه پذیرش حق بین مردم خواهیم بود خاطر نشان کرد: مردم در حال حاضر ظرفیت پذیرش حق و واقعیت را ندارند و امام زمان (عج) ظرفیت و انگیزه پذیرش حق را در مردم به وجود می‌آورد و به ایشان ظرفیت خودباوری و تعالی می‌دهد.

موسوی با بیان اینکه در دوران غیبت مردم توان خود را در راه‌های دنیوی و مادی صرف می‌کنند اذعان داشت: یکی از ویژگی‌های عصر غیبت آن است که مردم به مسائل دنیوی و مادی و عیش و نوش‌های دنیوی انگیزه بالایی دارند و سهم بالایی از توان خود را در این مسیر صرف می‌کنند و نسبت به خیلی از مسائل بی‌تفاوت هستند.

وی اضافه کرد: امام عصر (عج) عقل بندگان را بر مسائل معنوی و اخلاقی جمع می‌کند و با ظهور امام زمان (عج) شاهد گرایش مردم به مسائل معنوی و مسائل اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: پیشرفت مردم به تکنولوژی و صنعت نیست و این حقیقتی انکارناپذیر است، پیشرفت حقیقی به پذیرش اخلاق و معنویات است و انبیاء الهی هم به همین دلیل مبعوث شده‌اند.

امام جمعه وحدتیه در ارتباط با ویژگی‌ها و خصایص حکومت حضرت مهدی (عج) عنوان کرد: ایجاد رأفت، رحمت و مهرورزی از ویژگی‌های بارز دولتی است که با ظهور امام زمان (عج) بر جامعه حکمفرما می‌شود.

موسوی در همین راستا اذعان داشت: قبل از ظهور امام زمان (عج) انسان‌ها در بدی با یکدیگر مسابقه دارند و به سوی منکرات می‌روند ولی با ظهور امام زمان (عج) شاهد گرایش مردم به معروفات، نیکی‌ها، خیرات در جامعه انسانی خواهیم بود.

وی گفت: اگر انسان‌ها بدانند با ظهور حضرت مهدی (عج) چه دولتی بر جامعه حکمفرما می‌شود تمام توان و تلاش خود را در این راستا به کار می‌گیرند و برای ظهور امام عصر خویش دعا می‌کنند.

امام جمعه وحدتیه خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی وحدت مسئولین سه قوه امری مهم و غیر قابل انکار است و مسئولان سه قوه باید به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: باید در تمامی مراحل از رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروی و تبعیت کنیم و مواضع خویش را در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به وضوح بیان کنیم.

امام جمعه وحدتیه اذعان داشت: دشمنان همواره در تلاش هستند تا بین مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی شکاف و اختلاف ایجاد کنند و با حرکت در مسیر رهبری و ولایتمداری می‌توانیم نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

موسوی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی صادقانه به مردم گفت: مسئولان باید خدمت صادقانه ارائه کنند تا دشمنان ناکام شوند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول