اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه بیرجند:

ملت برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در خط ولایت حرکت کنند

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه بیرجند گفت: امروز دشمن آخرین تلاش‌ها و حربه‌های خود را به کار بسته و ملت ایران برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن باید در کمال آرامش صبر کرده و در خط امام و ولایت حرکت کند.

ملت برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در خط ولایت حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته بیرجند ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان عید عاشقان و فرصتی برای خودسازی است.

وی از ماه رمضان به عنوان ماه آزادی و انس بیشتر با معنویات یاد کرد و افزود: چقدر سعادتمند و خوشبخت است کسی که قدر و حرمت این ماه را گرامی بدارد.

امام‌جمعه بیرجند با بیان اینکه یکم مرداد روز حمایت از بیماران هموفیلی است، ادامه داد: حمایت و توجه کردن از این بیماران برای دیگران یک نوع امتحان الهی و برای خود بیماران شاید یک سکوی پرتاب باشد.

رضایی بیرجندی یادآور شد: هم‌اکنون یک مرکز درمانی خوب برای اینگونه بیماران در خراسان جنوبی در دست ساخت است و از طرفی مردم باید دلها را نسبت به هم نرم کرده و تا جایی که می‌توانند دردها و رنج‌های همدیگر را تقلیل دهند.

وی ضمن گرامیداشت ششم رمضان سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه کشور به امامت آیت‌الله طالقانی گفت: سالروز عملیات مرصاد را باید گرامی داشت و امید است که همگی مومنان و مسلمانان در کمین‌گاه همیشه بر دشمنان پیروز شوند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به مسائل روز دنیا و منطقه اظهار کرد: امروز دشمن آخرین تلاش‌ها و حربه‌های خود را به کار بسته و ملت ایران برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن باید در کمال آرامش صبر کرده و در خط امام و ولایت حرکت کند.

رضایی بیرجندی نفرت از آمریکا، نفرت از رژیم صهیونیستی، نفرت از حاکمان دلقک‌صفت عرب و نفرت از تروریسم القاعده را چهار نفرت مهم مردم مسلمان و از طرفی زمینه‌ساز شکست اسرائیل و تمامی دشمنان اسلام و قرآن عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مقاومت بزرگ لبنان، نیروهای مسلمان در لبنان و دولت سوریه نیز سه فلش برای نابودی رژیم غاصب صهیونیسم و استکبار جهانی است.

امام‌جمعه بیرجند در ادامه ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان کشور میانمار افزود: با خبر شدیم پروفسور گنجی پدر علم جغرافیای کشور دار فانی را وداع گفته که این مصیبت را به تمامی جامعه علمی کشور به ویژه مردم خراسان جنوبی تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول