اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قدس:

حمایت از کشاورزی یک اصل برای استقلال کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قدس گفت: برای تحقق اهداف توسعه‌ای کشور باید از کشاورزان حمایت لازم انجام شود و این امر یک اصل در استقلال کشور است.

حمایت از کشاورزی یک اصل برای استقلال کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، علی جهانبخشی عصر امروز در چهارمین جلسه طرح و توسعه بخش کشاورزی این شهرستان طی سخنانی اظهار داشت: در سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حمایت و اجرای مناسب توسعه بخش کشاورزی باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: توسعه این بخش علاوه بر افزایش تولید موجب ایجاد فرصت‌های پایدار شغلی جدیدی برای متقاضیان خواهد شد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان قدس تاکید کرد: موفقیت علمی، پژوهشی، افتصادی و سیاسی کشور طی 30 سال به الگوهای مناسبی برای ملت ما تبدیل شده و امروز جمهوری اسلامی ایران به جایگاه والا و ارزشمندی رسیده است.

جهانبخشی تاکید کرد:‌ این توانمندی‌ها موجب شده تا تهدیدهای استکبار مانعی در حرکت و روند رو به رشد ملت مسلمان ایران پدید نیاورد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش کشاورزی در کشور از پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک صنعت پویا و تاثیرگذار برخوردار است، می‌توان با تقویت صنایع تبدیلی و حمایت‌های دولتی از این بخش، کشاورزی را به سمت تحقق اهداف و اولویت‌های اصلی نظام سوق داد.

فرماندار قدس تصریح کرد: در اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی اعضای ستاد‌های مربوطه باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات قانونی برای اجرای هر چه بهتر این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

جهانبخشی ضمن انتقاد شدید از عملکرد ضعیف و نامناسب برخی بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات مالی به کشاورزان گفت:‌

کشاورزی یکی از بخش‌های بسیار تاثیرگذار جامعه است که در صورت برنامه‌ریزی و هماهنگی مناسب و مطلوب می‌توان زمینه رشد و شکوفایی و اشتغال‌زایی قابل توجهی را حتی در مقابل تهدیدها و تحرک‌های دشمنان نظام فراهم ساخت.

وی با ابراز گلایه از عملکرد این بانک‌ها افزود: این موسسات رغم تعهد به جامعه کشاورزی متاسفانه تعامل و همکاری در حد انتظار را برای اجرای طرح توسعه بخشی کشاورزی در دستور کار خود در شهرستان قدس ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: حال که با تلاش‌ها و برنامه‌های دولت یک فرصت ارزشمند برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه کشاورزی در کشور ایجاد شده، نباید به خاطر سوء مدیریت و سهل‌انگاری این فرصت از بین برود.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول