اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد:

پرداخت 39 هزار میلیون ریال برای طرح‌های توسعه‌ای کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از پرداخت 39 هزار و 130 میلیون ریال برای طرح‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی در استان اردبیل خبر داد.

پرداخت 39 هزار میلیون ریال برای طرح‌های توسعه‌ای کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: 331 طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل به تصویب رسیده است که برای راه‌اندازی این طرح‌ها اعتبارات لازم در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی پیش‌بینی شده و ساماندهی افراد جویای کار و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و تخصیص تسهیلات بانکی تا سقف 300 میلیون ریال برای هر فرد واجدالشرایط اقدامات مؤثری را برای توسعه این بخش انجام دهیم.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اضافه کرد: ما از طرح پیشنهادی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل در نظارت بر حسن اجرای طرح‌ها استقبال می‌کنیم و با اختصاص سه دهم درصد اعتبار پیش‌بینی شده برای متقاضیان به این سازمان موافق هستیم.

صابری در بخش دیگری از سخنان خود تعداد پرونده‌های معرفی شده به بانک را از بدو فعالیت این کارگروه یک هزار و 234 پرونده با اشتغالزایی یک هزار و 483 نفر عنوان کرد.میزان تسهیلات بانکی ارائه شده به این طرح‌ها 39 هزار و 130 میلیون ریال است.

استاندار اردبیل همچنین یادآور شد؛ مبلغ 49 هزار و 251 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای 187 طرح با قابلیت اشتغالزایی برای 203 نفر اختصاص یافته است.

صابری تعداد طرح‌هایی که با بانک کشاورزی قرارداد بسته شده به میزان 130 طرح ذکر کرد و گفت: این طرح‌ها با 30 هزار و 369 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای 134 نفر اشتغالزایی تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیر کل جهاد کشاورزی استان نیزدر سخنانی اظهار داشت:331 طرح توسعه‌ای کشاورزی توسط 325 فرد حقیقی و شش مورد تعاونی ارایه شده بود به تصویب رسید.

عادل عبدایمانی افزود: تسهیلات اعطایی به این طرح‌ها بیش از 114 هزار و 780 میلیون ریال است و قابلیت اشتغالزایی برای 429 نفر را دارند. این طرح‌ها در زمینه‌های احداث مرکز تلقیح مصنوعی، بهسازی و نوسازی اماکن دامی، پرواربندی گوساله، پرورش گاو شیری و کشت گیاهان دارویی است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول