اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خبر داد

تخصیص 19 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از تخصیص 19 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی دشتستان در کارگروه کشاورزی این شهرستان خبر داد.

تخصیص 19 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کوروش دهقان شامگاه یکشنبه در نشست مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دشتستان اظهار داشت: تحقق اهداف و برنامه‌های دولت از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که مدیران شهرستان دشتستان برای تحقق آن در تمامی ابعاد تلاش می‌کنند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: تمام برنامه‌های دولت مبتنی بر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی در تمام ابعاد است و از این رو تمام مدیران اجرایی باید خود را ملزم به تحقق مطلوب این برنامه‌ها که منجر به خدمات‌رسانی بهتر به مردم می‌شود، کنند.

وی افزود: کمک به توسعه اقتصادی کشور و خروج از اقتصاد نفتی یکی از اهدافی است که دولت خدمتگزار برای تحقق آن با تمام توان تلاش می‌کند.

دهقان بیان کرد: اجرای طرح توسعه کشاورزی که در سال‌های اخیر مورد توجه دولتمردان بوده سبب غنی‌سازی اقتصاد کشور و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار می‌شود.

وی اضافه کرد: تامین مواد غذایی سالم و مورد نیاز مردم از اهداف و برنامه‌های مهمی است که با توسعه صنعت کشاورزی محقق می‌شود و برنامه‌های دولت خدمتگزار زمینه را برای این امر مهیا کرده است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان بیان کرد: توسعه اشتغال پایدار، سطح تولیدات و تامین مواد غذایی مردم از اهدافی است که مدیران دولتی در سطوح خرد باید زمینه را برای تحقق آن هموار کنند.

وی ادامه داد: در شهرستان دشتستان توان و پتانسیل بالایی در عرصه‌های کشاورزی وجود دارد و مدیران شهرستان باید با شناسایی این توان و ظرفیت‌ها زمینه توسعه شهرستان را فراهم کنند.

دهقان یادآور شد: دارا بودن زمین‌های حاصلخیز و آب‌ و هوای مساعد برای تولیدات کشاورزی از امتیازاتی است که در اختیار داریم و باید نهایت بهره‌برداری را از آن داشته باشیم.

وی از تخصیص 19 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی دشتستان خبر داد و بیان کرد: 50 طرح توسعه کشاورزی با اعتبار بالغ بر 19 میلیارد و 160 میلیون ریال در شهرستان دشتستان تصویب شده است.

دهقان عنوان کرد: 24 طرح زنبورداری با اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون ریال از جمله مهم‌ترین طرح‌های تصویب شده کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان دشتستان است.

وی خرید تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی به منظور توسعه زیرساخت‌های کشاورزی شهرستان را از اولویت‌های مهم کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان دانست و بیان کرد: به منظور تجهیز کشاورزان به ماشین‌آلات کشاورزی پنج طرح خرید تراکتور و و هفت مورد احداث سردخانه در شهرستان دشتستان تصویب شده است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در نشست اخیر کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان شاهد تصویب شش طرح احداث و اصلاح باغ‌ها، پنج مورد خرید گاو شیری و سه طرح کشت گیاهان دارویی بودیم.

دهقان با بیان اینکه این طرح‌ها در توسعه فضای اشتغال شهرستان بسیار تاثیرگذار هستند اضافه کرد: با اجرا و تحقق این طرح‌ها زمینه اشتغال 50 نفر به طور مستقیم فراهم می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول