اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا اعلام کرد

توزیع 800 تن بذر کشاورزی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا گفت: در طول سال گذشته بیش از 750 تن انواع بذر محصولات کشاورزی در بین روستائیان این شهرستان توزیع شده است.

توزیع 800 تن بذر کشاورزی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی‌ محمدزادگان صبح امروز در جلسه شورای اداری تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در سال 90 بیش از 750 تن انواع بذر محصولات کشاورزی و زراعی توسط کارکنان این اداره در بین روستائیان شهرستان بویین زهرا توزیع شده است، اظهار کرد: همچنین در راستای توسعه تجهیزات بخش کشاورزی بیش از چهار میلیون لیتر انواع مواد سوختی در طول سال گذشته بین روستائیان و کشاورزان منتخب بخش‌های مرکزی، دشتابی، رامند و شال این شهرستان به طور مستقیم توزیع شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا با تأکید بر توجه به عرصه‌های مهم کار و تلاش در روستاها و بخش‌های محروم شهرستان بویین زهرا افزود: باید سعی شود تا ضمن برگزاری دوره‌های مختلف آموزش‌ شیوه‌های کشاورزی به روستائیان و کشاورزان فعال، تولیدات به صورت هدفمند صورت گیرد.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند این شهرستان در تولید محصولات کشاورزی عنوان کرد: بویین زهرا یکی از قطب‌های اصلی استان قزوین در کاشت و برداشت محصول گندم و جو است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا بسیج امکانات و توانمندی‌های انسانی را برای ادامه مسیر توسعه و آبادانی در روستاها مؤثر و بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در این حوزه نیز نقش نهاد‌های عمرانی مانند شهرداری و ارگان‌های مربوطه بسیار مهم و حساس است.

محمدزادگان با اشاره به پرداخت کمک‌‌هزینه‌های مختلف کشاورزی به روستائیان شهرستان بویین زهرا در طول سال جاری عنوان کرد: تاکنون اعتبارات بسیار ویژه‌ و چشمگیری برای این منظور از سوی سازمان تعاون روستایی استان قزوین به این اداره تخصیص یافته است.

وی توزیع اقلام مصرفی در بین روستائیان را از دیگر بخش‌های فعالیت اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا اعلام کرد و افزود: از برنامه‌های ویژه این اداره حضور و بازدید از طرح‌های کشاورزی و توسعه‌محور در نقاط دور افتاده و کمتر‌ توسعه‌یافته این شهرستان در سال جاری است که با جدیت و شتاب ویژه‌ای نیز پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول