اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

کمک سالانه 1.6 میلیارد تومانی حامیان ایتام در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: حامیان ایتام در استان بوشهر سالانه یک میلیارد و 600 میلیون تومان به ایتام کمک می‌کنند.

کمک سالانه 1.6 میلیارد تومانی حامیان ایتام در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرید محبی صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: در استان بوشهر 3 هزار و 50 یتیم زیر 18 سال توسط 10 هزار حامی حمایت می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان کمیته امداد تصریح کرد: ماه رمضان فرصت خوبی برای همدلی و هم‌نوایی است و بستر لازم برای حضور خیرین و نیکوکاران در برنامه‌های حمایتی کمیته امداد فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: استفاده از فضای معنوی حاکم بر ماه رمضان برای ترغیب و تشویق و جذب بیشتر حامیان و حامی‌یابی برای طرح‌های مشارکتی امداد با اولویت ایتام تحت حمایت از اهداف مهم برنامه‌های امداد در ماه رمضان است.

محبی اضافه کرد: اشاعه فرهنگ نوع‌دوستی و ایجاد فضا برای تحقق عمل خیر در تمام عرصه‌های اجتماعی و نهادینه شدن فرهنگ انفاق در جامعه و ایجاد هماهنگی لازم بین مؤسسات خیریه و مدیریت برنامه‌های مؤسسات خیریه و استفاده از ظرفیت مساجد به عنوان کانون اطمینان و اعتقاد مردم مسلمان از دیگر اهداف برنامه‌های امداد در ماه رمضان است.

وی بیان کرد: طرح اکرام ایتام از برنامه‌های مهم امداد در ماه رمضان است و با توجه به توفیقاتی که در این طرح داشتیم درصدی از حامیان استان‌های دیگر نیز در این طرح شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر گفت: با وجود استقبال خوبی که از طرح اکرام ایتام شده به دنبال این هستیم که در ماه رمضان نیز این طرح را گسترش دهیم.

محبی بیان کرد: در صورت حمایت مسئولان و خیران پیش‌بینی می‌شود در ماه رمضان امسال بتوانیم 70 هزار نفر که زیرپوشش کمیته امداد هستند را اطعام کنیم.

وی در ارتباط با طرح مفتاح‌الجنة افزود: در این طرح شرایطی فراهم می‌شود تا مسئولان و خیرین با خانواده‌های نیازمندان دیدار کرده و مشکلات آنان را بررسی و حل کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر تصریح کرد: این طرح از طرح‌های مورد استقبال بوده و در شب‌های ماه رمضان به صورت فعال دنبال کنیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول