اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

توزیع 5000 کیسه در قالب اجرای طرح "همیان مولا" در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از توزیع 5 هزار کیسه در در استان زنجان در قالب اجرای طرح "همیان مولا" خبر داد.

توزیع 5000 کیسه در قالب اجرای طرح "همیان مولا" در زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح همیان مولا تامین سبد غذایی برای خانواده‌های نیازمند، از طریق توزیع همیان بین مومنین روزه‌دار در مساجد و هیئت‌های مذهبی به تأسی از امیرمومنان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به آیه 92 سوره آل‌عمران که در آن تاکید بر اطعام نیازمندان شده است، افزود: کمیته امداد برای اینکه مومنان بتوانند به این معروف دست پیدا کنند و از فیوضات این امر خیر بهره‌مند شوند، توسط امدادگران در ایام ماه مبارک رمضان کیسه‌هایی را در بین خانواده‌ها توزیع می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع کیسه در مساجد استان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در این کیسه‌ها سبد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند قرار داده شده و در بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح "همیان مولا" با تأسی به امام اول شیعیان در سطح استان اجرا می‌شود، اضافه کرد: مواد غذایی که در داخل این کیسه‌ها قرار داده می‌شود، به صورت جیره خشک و یا سبد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند است.

وی همچنین با اشاره به اینکه هیئت امنای مساجد و افرادی که در مساجد فعال هستند، نیز می‌توانند اقدام به اجرای این طرح در قالب طرح مسجد محوری کنند، کمیته امداد در این زمینه آماده همکاری با هیئت امنای مساجد و روحانیون مساجدی است که قصد اجرای این طرح را دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین شماره معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان را 7270868 اعلام کرد و گفت: شهروندان و افرادی که قصد همکاری با کمیته امداد در زمینه اجرای طرح‌های مشارکتی این نهاد را دارند، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول