اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

طرح‌های مهر ماندگار طی یک سال بهره‌برداری می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: تمام پروژه‌ها و طرح‌های مهر ماندگار این استان تا یک سال آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

طرح‌های مهر ماندگار طی یک سال بهره‌برداری می‌شوند

احمدرضا عفتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد توسعه فرودگاه بجنورد، ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد، آزادراه بجنورد - جنگل گلستان، راه‌آهن جوین- اسفراین، کنارگذر شمالی بجنورد، طرح راه‌سازی بجنورد - سنخواست، افتتاح سد قزل‌‌داش، سومبار و گلول را از جمله طرح‌های مهر ماندگار خراسان‌شمالی برشمرد.

وی افزود: تکمیل طرح آب‌رسانی به اسفراین و شیروان، آب‌رسانی به شهرهای بجنورد، آشخانه، گرمه و جاجرم و همچنین اجرای طرح زه‌کشی سد شیرین دره و گلول، بیمارستان سوختگی بجنورد از دیگر پروژه‌های مهر ماندگار در خراسان‌شمالی است.

عفتی با بیان اینکه بیمارستان‌های فاروج و آشخانه از پروژه‌های مهر ماندگار استان است، گفت: بر اساس برنامه این بیمارستان‌ها باید حداکثر تا پاییز امسال تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی شود.

به گفته وی، طرح توسعه فولاد اسفراین، گاز رسانی به 25 روستا و همچنین طرح‌های آب‌رسانی روستایی و برخورداری روستاهای بالای 50 خانوار استان از راه روستایی از دیگر طرح‌های مهر ماندگار خراسان‌شمالی بوده که باید حداکثر تا خرداد سال آینده اجرا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی تکمیل ساختمان اداری استانداری، اداره کل ثبت‌احوال را از جمله طرح‌های مهر ماندگار در استان عنوان و اظهار امیدواری کرد تا این پروژه‌ها تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین مهم‌ترین اولویت اختصاص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول