اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رسانه‌‌ای استاندار هرمزگان:

هرمزگان 43 طرح مهر ماندگار دارد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان و مشاور رسانه‌ای استاندار گفت: 43 پروژه از پروژه‌های در دست اجرای این استان در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

هرمزگان 43 طرح مهر ماندگار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، میلاد امیری‌نژاد امروز در این نشست آخرین اقدامات انجام شده در حوزه اطلاع‌رسانی مهر ماندگار از سوی اعضای جلسه را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب از پروژه‌های مهر ماندگار موجب تقویت اعتماد و امید در جامعه می‌شود، گفت: اهتمام ویژه دولت در تکمیل و اتمام پروژه‌های بزرگ و زیربنایی که به دلایلی با گذشت زمان دچار رکود شده بودند، اقدامی ستودنی است که زمینه تحول و توسعه در زیر ساخت‌های کلان کشور را فراهم می‌کند.

این مسئول افزود: این ذهنیت که دولت در سال پایانی فعالیت خود قصد انجام برنامه‌های تبلیغاتی را دارد و برخی به دنبال القای آن هستند نادرست است و مستند و مستدل می‌توان گفت دولت با این اقدام جهادی قصد تکمیل بسیاری از طرح‌هایی را دارد که با صرف بودجه بیت المال در اجرا ناتمام مانده‌اند.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان با دارا بودن 43 طرح مهر ماندگار به ارزش 15 هزار میلیارد تومان جایگاه مهمی در این طرح ملی دارد که قطعا تحقق این طرح‌ها نقش چشمگیری در توسعه و عمران استان خواهد داشت.

مشاور استاندار همچنین استفاده از ظرفیت‌های متنوع اطلاع رسانی اعم از مطبوعات و صدا و سیما، چاپ و نشر، فضاهای مجازی، تبلیغات میدانی و موارد را در راستای آگاهی بخشی به جامعه در خصوص خدمات و دستاوردهای نظام امری ضروری عنوان و بر تدوین برنامه زمانبندی برای انجام این مهم تاکید کرد.

شیرزاد عزتی رئیس شورای روابط عمومی‌های راه و شهرسازی در هرمزگان نیز در این راستا با بیان اینکه راه و شهرسازی هرمزگان بیشترین پروژه‌ها را در بین سایر ادارات کل استانی راه و شهرسازی کشور دارد افزود: اطلاع‌رسانی از پروژه‌های مهر ماندگار نقشی مهم و اساسی در بیان دستاوردهای دولت دارد.

فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه می‌توان از راه‌های مختلف مردم را از پروژه‌های مهر ماندگار مطلع کرد افزود: برگزاری نشست‌های مطبوعاتی ویژه طرح مهر ماندگار و میزگردهای تلویزیونی می‌تواند نقشی اساسی در مبحث اطلاع‌رسانی از پروژه‌های مهر ماندگار داشته باشد.

در این نشست که با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات برخی خبرنگاران و مدیران رسانه‌های جمعی همراه بود، اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد مهر ماندگار شامل مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مجری پروژه‌های مهر ماندگار، گزارشی از برنامه‌های در دست اقدام دستگاه خود در زمینه اطلاع رسانی از پروژه‌های مهر ماندگار را ارائه دادند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول