اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

موج بیداری اسلام مرز‌های حکومت‌های اهریمنی را نیز درنوردیده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ موج بیداری اسلامی امروز تمام دنیا به ویژه مرزهای ابرقدرت‌های اهریمنی را در نوردیده و به سقوط و فلاکت آنها منجر شده است.

موج بیداری اسلام مرز‌های حکومت‌های اهریمنی را نیز درنوردیده است

حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور در آستانه 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این رستاخیز عظیم سبب شده است تا نقش و رسالت ارتباطات و عنصر اطلاع‌رسانی و تبلیغ بیش از هر زمان دیگر آشکار و مبرهن شود به طوری که انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته توانسته است از این ابزارها در ترویج و تعالی فرهنگ اسلامی، دینی و معرفتی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: وقوع انقلاب اسلامی ایران در عصر ارتباطات و عصر انفجار اطلاعات که عنصر اطلاع‌رسانی و تبلیغ نقش اساسی در اداره امور بر عهده دارد سبب شده است که مدیریت و هدایت افکار عمومی و تبلیغات مورد نیاز انقلاب اسلامی به شکل منسجم در قالب سازمان و نهاد برخاسته از تفکر انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان کهن‌ترین و پر‌سابقه‌ترین نهاد نظام اسلامی را یکی از توفیقات این حوزه برشمرد و یادآور شد: با تاسیس و راه‌‌اندازی این مجموعه ابعاد مختلفی از امور و کارهای تبلیغاتی را شاهد هستیم به طوری که بادرایت مسئولان به ویژه امام راحل و رهبر معظم انقلاب این شورا با همراهی و همسویی سایر دستگاه‌ها کارها را به شکل منطقی به پیش می‌برد.

نظر‌پور به تعدد دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی و تنوع نقش هر یک در مواجهه با چالش‌ها و رخدادهای پیش روی هر انقلاب نوپا اشاره کرد و گفت: ایجاد هماهنگی و حفظ انسجام منطقی بین این دستگاه‌ها ایجاب می‌کرد که بیش از هر زمان دیگر این مجموعه به فعالیت خود ادامه دهد که در 12 مرداد 59 نهادی با همین عنوان شکل گرفت تا کارها و امور اجرایی را انجام دهد.

این مسئول به خبرنگار فارس بیان داشت: این نهاد با هدف سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی‌، سازماندهی، نظارت و مدیریت، هماهنگی و اجرای مراسم رسمی و عمومی کشور و نیز فراهم کردن هماهنگی بیشتر در کلیه نهادهای مسئول و پیشگیری از تداخل فعالیت‌ها و اقدامات زیر‌نظر نماینده ولی فقیه و حضور جمعی از دستگاه‌ها و نهادهای انقلاب اسلامی تاسیس شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نظر‌پور تاکید کرد: نقشی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تنویر افکار عمومی، ترغیب، تهییج، فراخوان و بسیج عمومی مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف و هماهنگی بین دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه در برگزاری مراسم و نکوداشت مناسبت‌ها از خود بروز داده است بر هیچ کس پوشیده نیست.

نظر‌پور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدیران شورای هماهنگی این مجموعه را از با سابقه‌ترین نهادهای نظام اسلامی اعلام و بر اهمیت تلاش و کوشش واقعی و صادقانه توسط این مجموعه در سال‌های متمادی و همچنین اهداف پیش رو تاکید کرده و فعالیت این مجموعه را در راستای تبلیغ و ترویج اندیشه‌های ممتاز نظام اسلامی اعلام کردند.

وی با گرامیداشت 12 مرداد سالروز تاسیس این نهاد و قدردانی از حضور مردم در صحنه‌های مختلف در گفت‌و گو با خبرنگار فارس تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و پشتوانه‌ها و ستون این شورا حضور آگاهانه مردم در تمام برنامه‌ها و راهپیمایی‌ها است که به عظمت و شوکت برنامه‌های تدارک دیده شده می‌افزاید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ‌کلیه اعضای سختکوش و تلاشگر دستگاه‌ها و نهادهای عضو شورا در برگزاری مراسم متعدد در طول سال و ثبت برگ‌های زرین در تاریخ انقلاب نشان از همت و اراده جمعی در پاسداشت ارزش‌های دینی و انقلابی است.

نظر‌پور در پایان سخنان خود از راهپیمایی 9 دی سال 88 به عنوان نقطه عطف عملکرد و فعالیت شورای هماهنگی در حضور آگاهانه و با صلابت ملت بصیر ایران در خنثی کردن توطئه‌های استکباری توصیف کرد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم رشید ایران در تمام صحنه‌ها در تبعیت از فرمان ولایت ثابت قدم و استوار هستند و مردم دیار اردبیل نیز با صلابت و عزم انقلابی حاضر شده و شایسته‌ترین تبلور حضور را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول