اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

بدون داشتن فضای فرهنگی نمی‎توان از پروژه‎های عمرانی بهره‎مند شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: بدون داشتن یک فضای فرهنگی در نظام اجتماعی نمی‎توان از پروژه‌های عمرانی بهره‎مند شد.

بدون داشتن فضای فرهنگی نمی‎توان از پروژه‎های عمرانی بهره‎مند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان اظهار داشت: اکنون مسئلئه آسیب‎های اجتماعی به عنوان دغدغه جدی همه دستگاه‎های استان محسوب می‎شود.

وی در خصوص بسته فرهنگی که از سوی دولت به استان‎ها تعلق می‌گرفت اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه طی دو سال گذشته بسته فرهنگی به طور مجزا در اختیار استان‎ها قرار می‎گرفت بخش عظیمی از فعالیت‎های فرهنگی از این طریق تامین می‎شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: با وجودی که در سال‎ جاری مجلس شورای اسلامی در راستای اعتبار فرهنگی مصوبه و ابلاغیه‎ای نداشته است لذا مدیران دستگاه‎ها باید به نسبت ظرفیتی که دارند به این امر مهم اهتمام ورزند.

جمشیدی خطاب به مدیران دستگاه‎های اجرایی ابراز داشت: برای انجام فعالیت‎های فرهنگی دستگاه‎ها نباید نگاه‎ها تنها معطوف به دستگاه‎های متولی باشد.

وی یادآور شد: در موضوع پیوست فرهنگی، دستگاه‎های اجرایی به هر میزان که می‎توانند باید در حوزه فعالیت‎های فرهنگی ورود پیدا کرده و از بضاعتی که در اختیار دارند استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه 0.5 درصد از اعتبارات دستگاه‎های اجرایی به فعالیت‎های قرآنی وعفاف و حجاب اختصاص یافته و یک درصد از اعتبارات نیز در بخش ورزش همگانی اختصاص می‎یابد دستگاه‎ها باید از این ظرفیت به خوبی بهره‎مند شوند که به این موضوع در ماده 180 پرداخته شده است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول