اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز:

مسائل فرهنگی و پژوهشی اولویت دانشگاه آزاد شیراز است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: مسائل فرهنگی و پژوهشی اولویت کاری ماست.

مسائل فرهنگی و پژوهشی اولویت دانشگاه آزاد شیراز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمزه صیدی سارویی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنفرانس بین‌المللی نقش میراث فرهنگی در شکل‌گیری هویت ملی در شیراز برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: این کنفرانس با حضور صاحب‌نظران داخلی و خارجی با هدف پاسخگویی به یکی از نیازهای روز جامعه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با همکاری دانشگاه توکیو و واحدهای کازرون و مرودشت این همایش را برگزار می‌کند و موضوع همایش هماهنگی خاصی با جایگاه استان فارس و شهر شیراز دارد.

صیدی سارویی ادامه داد: استان فارس و شهر شیراز جایگاه برجسته‌ای در حوزه میراث فرهنگی و سابقه‌ای درخشان در مقولات تاریخ و تمدن دارند و برگزاری این همایش از نیازهای این کلان‌شهر بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز تصریح کرد: برگزاری هر همایشی و حضور صاحب‌نظران مختلف می‌تواند آغاز اتفاقات خوب برای محل برگزاری آن همایش باشد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز مصمم است که از این پس فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اضافه کرد: دین اسلام ظرفیت‌‌های بالایی در مباحث هویتی دارد که در این همایش بین‌المللی به این ظرفیت‌ها توجهی خاص می‌شود.

صیدی سارویی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز نیاز دارد تا با ایجاد یک سالن مناسب همایش تبدیل به مرکزی برای برگزاری همایش‌های متنوع شود.

وی در پایان گفت: برگزاری این قبیل همایش‌ها در دستور کار واحد شیراز قرار دارد و پس از این شاهد برپایی بیشتر این همایش‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول