اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی تبلیغی در روستاهای کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی تبلیغی در روستاهای کنگان در سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی تبلیغی در روستاهای کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: توسعه سطح دینی و معنوی جامعه یکی از نیازهای اساسی است و باید از تمام توان در این زمینه بهره ببریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: استفاده از فرصت‌ها یکی از ابزارهای مهم در تحقق این هدف والا و ارزشی است و در ماه مبارک رمضان باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و دقیق زمینه تحقق همه جانبه این هدف ارزشی و اسلامی را هموار کنیم.

اهرمی بیان داشت: بهره‌گیری مناسب از فضاها و اجتماعات اداری و مردمی در تحقق این هدف اثرگذار است و باید با ایجاد تشکل‌هایی درون ادارات و تجمعات مردمی این هدف را به بطن جامعه و میان مردم انتقال داده و از این راه به تحقق و اجرای آن در جامعه کمک کنیم.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و انجمن اسلامی در ادارات از راهکارهای تبلیغی و ترویجی است که تبلیغات اسلامی به آن توجه دارد و در این راستا با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های متعدد زمینه مناسب برای دستیابی به این منظور را فراهم آورده‌ایم.

این مسئول در ارتباط با وضعیت انجمن اسلامی ادارات و ارگان‌های مختلف اذعان داشت: در راستای توسعه فرهنگی این شهرستان در راستای سند چشم‌انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی تدوین شده توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، این نهاد با رایزنی با ادارات مختلف در مسیر توسعه گام بر می‌دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان تصریح کرد: از دیگر اماکن به منظور توسعه فرهنگ غنی دینی و اسلامی کانون‌های فرهنگی و دینی است که تبلیغات اسلامی کنگان با برنامه‌ریزی برای توسعه این نهادهای عمومی فرهنگی در نقاط مختلف شهرستان گام برمی‌دارد.

وی در همین راستا افزود: کانون‌های فرهنگی تبلیغی محل تجمع استعدادهای فرهنگی و مذهبی است که در راستای توسعه عقیدتی جوامع انسانی گام بر می‌دارند.

اهرمی از راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی تبلیغی در روستاهای کنگان خبر داد و اذعان داشت: با ایجاد و راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی تبلیغی در روستاهای شهرستان می‌توانیم زمینه گسترش فعالیت‌های تبلیغی و دینی به روستاها را فراهم کنیم که این مهم در سال جاری محقق می‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول