اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره:

روحانیون در منابر به موضوعات فرهنگی توجه داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره گفت: روحانیون در منابر به موضوعات فرهنگی و اجتماعی توجه داشته باشند.

روحانیون در منابر به موضوعات فرهنگی توجه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد شامگاه شنبه در همایش طلایه‌داران بصیرت در شبانکاره اظهار داشت: ماه رمضان ارج و قرب بالایی در میان ماه‌های سال دارد و باید از آثار و برکات فراوان ماه ضیافت الهی نهایت بهره‌برداری را بکنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره حضور روحانیون در مساجد و روستاها را از برکات این ماه دانست و خاطر نشان کرد: از روحانیون می‌خواهیم در سخنرانی‌ها و منابر خود در این ماه مبارک به موضوعات و سرفصل‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی توجه داشته باشند.

وی افزود: دستاوردهای امروز نظام در بخش‌های مختلف نتیجه بینش و بصیرت شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و یکی از نیازهای مهم جامعه امروز بصیرت‌افزایی است.

نیک‌نژاد اذعان کرد: تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی و حمایت از کار سرمایه ایرانی و تبیین ولایت فقیه و وحدت بین مردم از مهم‌ترین مسائلی است که روحانیون باید به آن توجه داشته باشند.

بخشدار شبانکاره نیز در این نشست گفت: بصیرت و جوشش انقلابی ملت غیور ایران اسلامی موجب هراس و ترس دشمنان اسلام و نظام اسلامی شده است.

مختار چترسنجی اظهار داشت: دشمنان و کینه‌توزان با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها همواره به دنبال این بوده‌اند که مردم را از انقلاب اسلامی مأیوس کرده و موجب دوری آنان از اسلام شوند.

وی افزود: حضور چشمگیر و گسترده اقشار مختلف مردم در صحنه‌های حمایت از آرمان‌های اسلامی از برکات انقلاب و نظام اسلامی است و این نشان از بصیرت انقلابی و آگاهی همه‌جانبه امت مسلمان ایران اسلامی است و هراس دشمنان نظام را به دنبال داشته است.

چترسنجی خاطر نشان کرد: همه ملت و مسئولان وظیفه دارند که با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر زمینه را برای توسعه و اقتدار هر ‌چه بیشتر ایران اسلامی آماده کرده و سبب جهش کشور شوند.

وی بیان کرد: اعتماد ملت همواره پشتوانه اصلی و حقیقی نظام و عاملی بسیار مهم در راه دست‌یابی به توسعه و پیشرفت چشمگیر است.

چترسنجی بیان کرد: همه باید تلاش کنند که ایران اسلامی در آینده‌ای نزدیک به کشوری مقتدر و نقش‌آفرین در عرصه جهانی تبدیل شده و بتواند در مسیر پیشرفت و عزت واقعی گام بردارد.

وی گفت: امروز جوانان و نوجوانان کشورمان با توکل بر خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار به پیشرفت‌های کلانی دست ‌یافته‌اند که ثمره کار و کوشش شبانه‌روزی آنان است.

چترسنجی یادآور شد: امروز سلطه‌گران در صحنه جهانی به شدت خوار و ذلیل شده‌اند و ملت عظیم و مقتدر ایران تا‌کنون در برابر هرگونه تهدید و تجاوز ایستادگی کرده و از این پس نیز در این مسیر پایداری و مقاومت می‌کند.

بخشدار شبانکاره با تشکر از همکاری تبلیغات اسلامی در برنامه‌های سالانه و با اشاره به عید و جشن گلریزان از مبلغین درخواست همکاری و همیاری و هم‌فکری برای برگزاری این برنامه حسنه را داشت.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول