اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

الگوهای نهضت کاهش قیمت تمام شده مبتنی بر ارتقای بهره‌وری باشد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: الگوهای نهضت کاهش قیمت تمام شده باید مبتنی بر ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌های غیر ضروری در تولید کالا باشد.

الگوهای نهضت کاهش قیمت تمام شده مبتنی بر ارتقای بهره‌وری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، علی صفرزاده اظهار داشت: ضروری است با استفاده از سیاست‌ها و تکنیک‌های کاهش قیمت تمام شده نسبت به حذف اتلاف‌ها‌، ارتقای بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده اقدام شود.

وی با بیان اینکه وقتی قیمت تمام شده کالاها کنترلی نیست، مصرف مواد اولیه افزایش می‌یابد، افزود: کاهش مستمر هزینه‌ها و افزایش مداوم کیفیت و ارتقای بهره‌وری از جمله موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود و بهبود آن در دستور کار بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان و دستگاه‌های دولتی قرار گیرد.

صفرزاده تاکید کرد: در نهضت کاهش قیمت تمام شده حفظ منابع اصلی و طبیعی کشور مانند انرژی و مواد اولیه ضروری است چراکه اگر هیچ کنترلی در استفاده از مواد اولیه وجود نداشته باشد شاهد اتلاف منابع خواهیم بود.

وی با تاکید بر لزوم صنعتی‌سازی در بنگاه‌های اقتصادی اظهار داشت: اگر صنعتی‌سازی در اولویت امور قرار گیرد می‌توان با کیفیت بالا و قیمت پایین تولید کرد و در این صورت است که از اتلاف انرژی و مواد اولیه جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول