اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

بخش تولید از پایین بودن بهره‌وری رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بخش تولید از پایین بودن بهره‌وری، بالا بودن هزینه‌ها و استهلاک ماشین‌آلات رنج می‌برد و باید اهتمام دولت و بخش خصوصی در راستای رفع این مشکلات باشد.

بخش تولید از پایین بودن بهره‌وری رنج می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در آیین تجلیل از فعالان نمونه بخش‌های صنعت و معدن استان در تبریز با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی کنونی اتخاذ اقتصاد مقاومتی بهترین رویکرد است، بر همراهی ملت در گذر از شرایط بحران تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه تهدیدها و تحریم‌های گذشته منجر به خودکفایی در زمینه‌های مختلف شده است، گفت: از این فرصت هم باید در راستای خودکفایی اقتصادی استفاده کنیم.

بیگی بر کاهش قوانین سختگیرانه در مسیر تولید تاکید کرد و افزود: همراهی بانک‌ها در این مسیر بیشتر احساس می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان گفت: بخش تولید از پایین بودن بهره‌وری، بالا بودن هزینه‌ها و استهلاک ماشین‌آلات رنج می‌برد و باید اهتمام دولت و بخش خصوصی در راستای رفع این مشکلات باشد.

در این آیین از 45 کارآفرین، پیشکسوت و واحدهای نمونه در بخش‌های صنعت و معدن و رئیسان گذشته سازمان‌های بازرگانی، صنایع و معادن و رئیس کنونی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تجلیل شد.

 انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول