اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کار کرمان:

کشاورزان با تلاش مضاعف بهره‌وری در تولید را به حداکثر برسانند

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: کشاورزان در راستای تحقق شعار تولید ملی با مضاعف کردن تلاش خود تولید و بهره‌وری را به حداکثر برسانند.

کشاورزان با تلاش مضاعف بهره‌وری در تولید را به حداکثر برسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، محمد خواجه‌زاده عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: 243 میلیارد تومان اعتبار به صورت شناور برای توسعه کشاورزی در شمال استان اختصاص یافته است.

وی افزود: دولت برای توسعه بخش کشاورزی و رساندن صنعت کشاورزی به حد و اندازه‌های واقعی خودش طرح کشاورزی مهر را ارائه داده است.

خواجه‌زاده در راستای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی از همه مسئولان و کشاورزان خواست که با مضاعف کردن تلاش خود تولید و بهره‌وری را به حداکثر برسانند.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان ظرفیت‌های مناسب شهربابک اعم از موقعیت جغرافیایی، سطح تحصیلات افراد، محصولات دامی متنوع و ... گفت: همه این ظرفیت‌ها سبب افزایش سطح توقعات از شهربابک شده است.

خواجه‌زاده اظهار داشت: 65 هزار هکتار سطح زیر کشت محصولات باغی و زراعی در استان وجود دارد که تنها 10 درصد آن مربوط به شهربابک است.

وی از مسؤلان شهرستان خواست که با فراهم‌سازی بسترهای مناسب کارها هرچه سریعتر طبق قانون پیش روند.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بیان داشت: تغیر سیستم کشاورزی سنتی به نیمه‌سنتی و مدرن سبب کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری می‌شود و باید کمیت و کیفیت هر دو با هم افزایش پیدا کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول