اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چالوس خبر داد

کمک بیش از 2 میلیارد ریالی حامیان به ایتام در چالوس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چالوس گفت: حامیان طرح اکرام و ایتام در چالوس از سال گذشته تاکنون 2 میلیارد و 353 میلیون ریال به ایتام کمک کردند.

کمک بیش از 2 میلیارد ریالی حامیان به ایتام در چالوس

بهرام کیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: در سال گذشته 2 میلیارد و 353 میلیون ریال پرداختی از سوی حامیان در وجه ایتام داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال نیز در 21 رمضان فراخوان جذب حامیان داریم، افزود: از دیگر طرح‌های اجرایی در ماه رمضان طرح مفتاح الجنه، محسنین، شفا، کوثر، سبد کالا و مسجد محوری است.

کیا تصریح کرد: سال گذشته یک میلیارد و 260 میلیون ریال برای جهیزیه نوعروسان پرداخت شد، همچنین در پرداخت مستمری 18 میلیارد و 530 میلیون ریال هزینه شد.

رئیس کمیته امداد چالوس همچنین خاطرنشان کرد: این نهاد در سال گذشته 3 میلیارد و 290 میلیون ریال در بخش مسکن هزینه کرد و 6 میلیارد ریال نیز برای بیمه تامین اجتماعی خانواده‌های مددجویان را پرداخت کرد.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی از وظایف این نهاد نیست، اذعان داشت: کمیته امداد در سطح کلان کشوری توانسته است رتبه اول اشتغالزایی را در کشور داشته است.

کیا یادآور شد: شهرداری‌ها موظف هستند مکان‌های مناسبی برای عرضه محصولات تولیدی کسانی که در بخش مشاغل خانگی فعالیت دارند، را ایجاد کنند.

انتهای‌پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول