اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد مریوان:

کمیته امداد از 13 هزار مددجوی مریوانی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مریوان گفت: در حال حاضر 13 هزار و 800 مددجوی این شهرستان از سوی این نهاد حمایت می‌شوند.

کمیته امداد از 13 هزار مددجوی مریوانی حمایت می‌کند

علی شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این تعداد مددجو در قالب 5 هزار و 800 خانوار از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.

وی توانمندسازی مددجویان را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد مقدس عنوان کرد و افزود: در همین راستا 255 خانوار زیرپوشش این نهاد مقدس در سال گذشته خودکفا شده و از زیر چتر حمایت‌های مستمر این نهاد خارج شدند.

وی گفت: ساخت مسکن برای مددجویان از دیگر اولویت‌های این نهاد مقدس است که در سال گذشته 27 واحد مسکونی با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 547 میلیون ریال برای مددجویان زیرپوشش این نهاد در مریوان احداث و تحویل آنان شد.

وی همچنین از تعمیر و بازسازی 48 واحد مسکن مددجویی به صورت کلی خبر داد و افزود: برای این واحدها اعتباری بالغ بر 342 میلیون ریال هزینه شده است.

وی همچنین از تعمیرات جزء 69 واحد مسکونی مددجویی با صرف اعتباری بالغ بر 180 میلیون ریال به عنوان یکی دیگر از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) مریوان نام برد.

به گفته وی، در سال گذشته در مجموع برای تعمیر و مقاوم‌سازی 47 واحد مسکونی مددجویی در مریوان، 279 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مریوان خاطرنشان کرد: گازرسانی 64 واحد مسکونی مددجویان این شهرستان با هزینه‌کرد 180 میلیون ریال در سال گذشته انجام شده است.

وی در پایان گفت: امسال هم فعالیت‌های سال گذشته این نهاد با اولویت‌بندی استمرار خواهد داشت و با تمام توان در زمینه توانمندسازی مددجویان تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول