اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تویسرکان:

12000 محروم زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان اطعام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ه) تویسرکان از اطعام 12 هزار نفر از افراد محروم زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان در ماه مبارک رمضان جاری خبر داد.

12000 محروم زیر پوشش کمیته امداد تویسرکان اطعام می‌شوند

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ماه ضیافت خدا تفقد و دلجویی از نیازمندان است، افزود: در ماه رمضان سال جاری با همت امداد و خیران، نیکوکاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تعداد 350 خانوار زیر چتر حمایتی این نهاد افطار داده می‌شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته در ماه رمضان همه مددجویان خانواده امداد در ضیافت اطعام و افطار با همگرایی و یاری خیران شهرستان مورد تفقد واقع شدند.

مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: سال 90 بسته‌های غذایی برنج، روغن، قند و شکر تهیه و در قالب طرح دلجویی در بین یک هزار و 200 خانوار زیر حمایت کمیته امداد توزیع شد.

وی گفت: توزیع 500 سبد غذایی در میان خانواده‌های محروم زیر پوشش امداد امام(ره) به ارزش مبلغی بالغ بر 150 میلیون ریال یکی دیگر از خدمات این نهاد در سال گذشته انجام شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان ‌تأکید کرد: 12 هزار نفر از افراد محروم زیر پوشش کمیته امداد شهرستان تویسرکان در ماه مبارک رمضان جاری با همیاری خیران اطعام داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان کمیته امداد از افراد علاقمند برای حمایت از ایتام ثبت‌نام به عمل می‌آورد، اضافه کرد: در بازه زمانی ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر در قالب طرح‌های اکرام ایتام، طرح محسنین برای حمایت از خانواده‌های غیر یتیم، طرح رضوان تأمین مسکن نیازمندان، طرح همیان مولا حضرت علی(ع) در تأمین سبد غذایی برای نیازمندان کمیته امداد امام(ره) کمک‌های نقدی و غیر نقدی روزداران خیر را دریافت می‌کند.

کرمی‌مقدم در پایان خدمت به مردم و هزینه برای محرومان اجتماع را یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های انسانی دانست و تصریح کرد: مردمان ایران اسلامی در همه عرصه‌ها در راستای ریشه کردن فقر و تقویت اقشار ضعیف جامعه با تفکر متعالی و اندیشه خیر هر ساله گام‌های تاثیرگذاری در حوزه‌های متفاوت رشد افراد نیازمند در سراسر کشور برداشته‌اند، امیدواریم امسال نیز با مساعدت‌های خود یاریگر خانواده امداد باشند. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول