اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر صورت می‌گیرد

آمادگی خانه انفاق زنجان برای دریافت کمک‌های مردمی

خبرگزاری فارس: سرپرست خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: خانه انفاق از ساعت 8.30 صبح تا 24 شب آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

آمادگی خانه انفاق زنجان برای دریافت کمک‌های مردمی

جمشید پرویزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است به همین علت ظرفیت‌های خوبی در استان زنجان برای کمک به نیازمندان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: خانه انفاق به منظور فراهم‌کردن زمینه‌های مشارکت‌های مردمی برای خیران و نیکوکاران، حضور دائمی و انجام مساعدت برای نیازمندان، اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و طرح‌های در دست اجرای کمیته امداد و تعامل با موسسات مردم نهاد، ایجاد زمینه برای مراجعه حامیان طرح اکرام ایتام و همچنین سایر فعالیت‌های این نهاد از یک سال قبل آغاز به فعالیت کرده است و در طول یک سال با استقبال چشمگیر و قابل توجه مردم به لحاظ اعتمادی که مردم به کمیته امداد دارند، مواجه شده است.

سرپرست خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه از وظایف امدادگران در خانه انفاق جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای اجرای طرح‌های مختلف مشارکتی توسط کمیته امداد است، افزود: جمع‌آوری کمک برای اجرای طرح کوثر، طرح اکرام ایتام، طرح محسنین، طرح شفا، طرح همیان مولا و طرح اطعام و افطاری از جمله اقدامات امدادگران در این مرکز نیکوکاری است.

وی در ادامه با اشاره به ساعات جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خانه انفاق در طول ماه مبارک رمضان را از ساعت 8.30 صبح تا 24 شب اعلام کرد و افزود: خیران، نیکوکاران و حامیان از همه شهرستان‌های استان می‌توانند در این مرکز نیکوکاری حضور پیدا کرده و کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

پرویزی همچنین اضافه کرد: کمک‌هایی که خیران به خانوارهای نیازمند در خانه انفاق اهداء می‌کنند مطابق با نیات آنها هزینه می‌شود، مثلا اگر خیر ابهری در زنجان ساکن است و تمایل دارد کمک‌های اهدایی او در شهرستان ابهر هزینه شود، امدادگران در خانه انفاق این امکان را برای این خیر فراهم می‌کنند.

لازم به ذکر است، به گفته سرپرست خانه انفاق، احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خیران و نیکوکاران برای اطلاع بیشتر از طرح‌های اجرایی در این مرکز نیکوکاری می‌توانند با شماره‌های 3235350- 3262520- 3260736 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول