اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیرجان عنوان کرد

اختصاص 30 میلیارد ریال به شهرک‌های صنعتی سیرجان

خبرگزاری فارس: فرماندار سیرجان گفت: سال جاری با اختصاص بیش از 30 میلیارد ریال به شهرک‌های صنعتی سیرجان‌، پاریز، زیدآباد و بلورد مشکلات آنان رفع می‌شود.

اختصاص 30 میلیارد ریال به شهرک‌های صنعتی سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، شهرک‌های صنعتی سیرجان به ویژه شهرک صنعتی شماره یک از قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی و بیش از 40 کارگاه و کارخانه تولید و صنعتی را در خود جای داده و دارای مشکلات فراوانی است که امروز به ارائه این مشکلات از زبان مردم و ساکنان این شهرک و صاحبان کارخانه‌ها می‌پردازیم.

علی توکلی یکی از صاحبان صنعت موزاییک‌زنی می‌گوید: چهار سال است که طرح فاضلاب باید اجرا شود و خیابان‌ها را برای این طرح کانال زده‌اند، همچنان برخی کانال‌ها موجود و زیرسازی شهرک را به هم زده‌اند، اما خبری از آسفالت و جدول‌گذاری نیست. 

وی افزود: انبوه زباله‌ها که در فصل تابستان خطرآفرین باشد در همه جا مشاهده می‌شود، آب شور و دارای بوی گازوئیل یکی دیگر از مشکلات این شهرک است. 

حسین محیاپور که بیش از هشت سال در این شهرک کار می‌کند، گفت: سرویس خطوط واحد در کنار عدم دسترسی به تلفن از مشکلات این شهرک است که خیابان‌های پر از چاله و طرح فاضلاب موجب شده ‌وسائل نقلیه و خطوط واحد کمتر به این منطقه بیایند.

رضا عزتی از دیگر اهالی شهرک صنعتی سیرجان نیز با گلایه از مسئولان می‌گوید: تمام مسئولان ا‌ز مشکلات این شهرک که روی امکانات آن هم مانور می‌روند، خبر دارند، اما توجهی به این مسئله ندارند.

بسیاری از کارگران و صاحبان صنایع نیز در حاشیه گزارش اظهار داشتند، امنیت منطقه نیز تامین نمی‌شود و سال گذشته در خلوتی خیابان‌ها برخی سیم‌های برق به سرقت می‌رفت و خیابان‌ها همچنان پس از اجرای طرح فاضلاب که هنوز تمام نشده‌ دارای مشکلات است. 

مسئولان شهرک صنعتی از پاسخگویی به خبرنگار فارس به دلیل دستورات مدیران کل استان کرمان خودداری کردند.

محمدعلی توحیدی فرماندار سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سال جاری با اختصاص بیش از 30 میلیارد ریال به شهرک‌های صنعتی سیرجان‌، پاریز، زیدآباد و بلورد مشکلات آنان رفع می‌شود.

وی بیان داشت: در سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال هزینه شهرک‌ها کرده‌ایم، اما شهرک صنعتی شماره یک سیرجان 98 درصد کار لوله‌گذاری فاضلاب و 80 درصد حوضچه آن انجام شده ‌و تا پایان سال جاری این مشکل رفع می‌شود. 

توحیدی افزود‌: این شهرک به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و بسیاری از مشکلات مانند جدول‌گذاری‌، خطوط تلفن و آبرسانی از طریق هیئت امنا رفع می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول