اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

برگزاری مراسم روز پاک در شهرک‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری مراسم روز پاک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

برگزاری مراسم روز پاک در شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد در حاشیه مراسم روز پاک در شهرک صنعتی منصورکنده بابل گفت: این مراسم با هدف بالا بردن روحیه همکاری و مشارکت در واحدهای صنعتی و ایجاد زمینه حفظ و نگهداری محیط زیست برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: اجرای این طرح یک روز در هر فصل در هر شهرک یا ناحیه صنعتی انجام می‌شود و روز پاک می‌تواند بستر را برای دارا بودن یک شهرک صنعتی پاک با فضای سبز مناسب مهیا سازد.

وی افزود: مهم‌ترین هدف شرکت شهرک‌های صنعتی از اجرای طرح روز پاک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آگاه‌سازی و هدایت واحدهای تولیدی به سوی همیاری در بهسازی محیط زیست و جلوگیری از آلودگی‌های صنعتی است.

وفایی‌نژاد بیان داشت: این طرح با مشارکت یک نفر از هر واحد صنعتی و پرسنل واحد فضای سبز شرکت شهرک‌های صنعتی برای اجرای خدماتی همچون آبیاری فضای سبز، پاکسازی جداول و معابر، جمع‌آوری زباله، تسطیح پیاده‌روها به منظور زیباسازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود.

مدیر اجرایی شهرک صنعتی منصورکنده بابل نیز در این مراسم گفت: اجرای طرح روز پاک موجبات ترویج فرهنگ مشارکت در امور جاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را فراهم خواهد ساخت.

سید علی میری‌پور تصریح کرد: ایجاد فضای سبز مناسب و پاکیزه نگهداشتن فضای کسب و کار و شهرک صنعتی پویا و فعال موجب جذب و افزایش سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شده و اشتغال و تولید در منطقه رونق خواهد یافت.

وی اذعان داشت: این طرح با حمایت و پیگیری‌های هیئت امنا و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی منصورکنده بابل به عنوان پایلوت استان به خوبی برگزار شد.

این مسئول متذکر شد: شهرک صنعتی منصورکنده بابل با وسعت 38 هکتار و تعداد 62 واحد بهره‌بردار با حجم سرمایه‌گذاری 440 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال یک هزار و 261 نفر درحال فعالیت است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول