اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور بویین زهرا خبر داد

راه‌اندازی 45 رشته تحصیلی جدید در پیام نور بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین زهرا گفت: تا‌کنون بیش از 45 رشته تحصیلی مختلف در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد در این دانشگاه راه‌اندازی شده‌ است.

راه‌اندازی 45 رشته تحصیلی جدید در پیام نور بویین زهرا

عبدالله گنجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 45 رشته مختلف تحصیلی در این دانشگاه برای رفاه آموزشی دانشجویان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از سه هزار و 615 دانشجوی فراگیر و سراسری در دانشگاه پیام نور بویین زهرا و در این رشته‌ها مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دانشجویان همواره به عنوان پرچمداران علم و دانایی در نظام اسلامی هستند، افزود: باید با توجه و نگاه جدی‌تر به مقوله نخبه‌پروری در دانشگاه‌ها عرصه را برای توسعه علمی و فرهنگی در بخش‌های مختلف کشور فراهم کرد.

وی با بیان اینکه در 6 سال اخیر طرح‌های متعددی در راستای توسعه عمرانی این دانشگاه به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: افتتاح نمازخانه مرکزی، کتابخانه عمومی، سرویس بهداشتی، راه‌اندازی سرویس ایاب و ذهاب دایمی و سیار از جمله برنامه‌های شاخص بوده که در دانشگاه پیام نور شهرستان بویین زهرا با همکاری فرمانداری این شهرستان به انجام رسیده است.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و دینی نیز تاکنون برنامه‌های متنوعی در این دانشگاه به همت واحد بسیج دانشجویی صورت گرفته است، تصریح کرد: برپایی جشنواره‌های مختلف عفاف و حجاب، اعزام تعداد کثیر و قابل توجهی از دانشجویان این دانشگاه به راهیان نور جنوب، برگزاری یاد‌واره شهدای دانشجو با عنوان بصیرت و بیداری، حضور و بازدید از مراکز و واحد‌های فرهنگی سطح استان قزوین، اجرای سلسله نشست‌های تخصصی مهدویت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا و نیز نشر و توزیع محصولات متنوع فرهنگی از جمله اقدامات محوری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی که با استقبال بسیار زیاد دانشجویان همراه بوده است.

گنجی با اشاره به اینکه طی ماه‌های جاری برنامه‌ها و اقدامات ارزشمندی در حوزه علمی و آموزشی در این دانشگاه به اجرا در می‌آید، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که تاکنون صورت گرفته قرار است، ویژه برنامه‌های متنوعی در ایام تابستان در این دانشگاه با همکاری بسیج دانشجویی اجرا خواهد شد.

وی افزود: قطعا با اراده و ایمان قوی تک تک دانشجویان‌ و جوانان کشور عرصه برای اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول