اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام‌نور کردستان خبر داد

تحصیل 8700 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور سنندج

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کردستان از تحصیل بیش از 8 هزار و 700 جوان کردستانی در پیام‌نور مرکز سنندج خبر داد.

تحصیل 8700 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایوب مرادی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی مسئولان و معاونان این دانشگاه و کارکنان پیام‌نور مرکز سنندج با فرماندار سنندج اظهار داشت: هم‌اکنون دانشگاه پیام‌نور مرکز سنندج با بیش از 8 هزار و 700 دانشجو به عنوان بزرگ‌ترین مرکز دانشگاهی استان مطرح بوده و خدمات بسیاری را به جوانان کردستانی ارائه می‌کند.

وی افزود: با توجه به سیستم آموزشی و رسالت اصلی دانشگاه پیام‌نور، اکثریت دانشجویان این دانشگاه را جوانان کردستانی تشکیل داده و پیام‌نور توانسته است زمینه‌ساز عدالت آموزشی در شهرهای مختلف استان حتی نقاط صفر مرزی باشد.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان کردستان تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام‌نور به لحاظ تعداد دانشجویان، بزرگ‌ترین دانشگاه استان کردستان به شمار می‌آید و 64 عضو هیئت علمی و بیش از هزار و 200 استاد مدعو در 92 رشته و گرایش در مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه به بیش از 23 هزار دانشجو خدمت‌رسانی می‌‌کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: پیام‌نور تنها دانشگاهی است که تمام سرفصل‌‌‌های درسی وزارت علوم را رعایت می‌‌کند و به دلیل کیفیت بالای خدمات آموزشی و علمی ارائه شده در مراکز و واحدهای تابعه پیام‌نور شاهد موفقیت گسترده فارغ‌‌التحصیلان این دانشگاه نسبت به فارغ‌‌‌التحصیلان دیگر دانشگاه‌‌‌ها در آزمون‌‌های استخدامی و فعالیت‌‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم.

این مسئول ادامه داد: این دانشگاه با توجه به رسالت اصلی خود علاوه بر تلاش در مسیر ارتقای خدمات علمی و آموزشی نگاه ویژه‌ای نیز به ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و اعتقادی در بین دانشجویان و کارکنان خویش دارد.

مرادی بیان داشت: هم‌اکنون 34 نشریه دانشجویی با دربرگیری مباحث علمی، فرهنگی و دینی و 73 انجمن علمی و 47 کانون فرهنگی دانشجویی در مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه مشغول به فعالیت بوده و در راستای ارتقای شاخص‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان تلاش می‌کنند.

وی در پایان اذعان داشت: طی چند روز اخیر هادی یوسفی از اساتید برجسته دانشگاهی استان کردستان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام‌نور مرکز سنندج حکم مسئولیت خود را دریافت کرده و امید است مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان همکاری و مساعدت لازم را برای پیشبرد امور این مرکز دانشگاهی داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول