اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی:

باید برای ایجاد دانشگاه‌های مجازی اهتمام کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: باید بیش از بیش در راستای ایجاد دانشگاه‌های مجازی در کشور اهتمام شود.

باید برای ایجاد دانشگاه‌های مجازی اهتمام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کوروش ساکی عصر امروز در آیین افتتاح سیستم اتوماسیون اداری که در سالن اجتماعات ستاد مرکزی دانشگاه برپا شد اظهار داشت: چنانچه در راستای توسعه این امر اهتمام شود بسیاری از مشکلات اعم از بعد مسافت، هزینه نقل انتقال و ... رفع می‌شودو دانشجویان زیادی به اساتید توانمند دست پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: هم اکنون در دنیایی زندگی می‌کنیم که فارغ از هرگونه محدودیت زمانی و مکانی اطلاعات لحظه به لحظه از یک قاره به نقطه دورافتاده‌ای درقاره دیگر منتقل می‌شود براین‌اساس کشور ما به دنبال آن آذربایجان‌غربی نباید از قافله صاحبان سیستم الکترونیک و سیستم بدون کاغذ عقب بماند.

ساکی با اظهار به اینکه در یک دهه گذشته جهت تحقق دولت الکترونیک گام‌های بلندی در کشور برداشته شده است اظهار داشت: در راستای ارتقای سیستم‌های اداری در دستگاه‌های اجرایی مختلف اقدامات بسیار زیادی شده است ولی انتظار می‌رود بیش از این برنامه‌ریزی شده و اقدامات بیشتری صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: بر همه روشن است هندوستان به عنوان یکی از فقیرترین کشورهای دنیا قلمداد می‌شود ولی بستری فراهم کرده‌اند که عمل جراحی آپاندیس در یک روستای دورافتاده توسط یک متخصص توانمند مقیم بیمارستان شهر انجام می‌گیرد پس با این اوصاف ملت ایران برای رسیدن به افق مورد نظر باید بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول