اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

آغاز به کار دانشگاه مذاهب در هرمزگان

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: آغاز به کار شعبه دانشگاه مذاهب اسلامی که از سال‌های طولانی جزو انتظارات جوانان هرمزگانی بوده امروز به همت دولت خدمتگزار محقق شده است.

آغاز به کار دانشگاه مذاهب در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابرهیم عزیزی عصر امروز در جلسه راه‌اندازی دانشگاه مذاهب اسلامی اظهار داشت: راه‌اندازی شعبه دانشگاه مذاهب اسلامی در بندرعباس از مصوبات دور چهارم سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان است که عمده کار آن نیز در همان سفر انجام شد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت دانشگاه مذاهب اسلامی، افزود: آغاز به کار این دانشگاه برای آینده نظام نقش‌آفرین است.

عزیزی به تلاش‌های صورت‌گرفته برای اخذ موافقت وزارت علوم پیرامون آغاز به کار این دانشگاه  اشاره کرد و ادامه داد: دانشگاه مذاهب اسلامی در مهر ماه سال تحصیلی جدید با رشته‌های فقه و حقوق امامیه و فقه و حقوق شافعیه دانشجو می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه تمام امکانات رفاهی و آموزشی برای دانشجویان این رشته‌ها مهیاست، اضافه کرد: تمام دانش‌آموزان رشته‌های نظری که در کنکور سراسری سال 91 شرکت کرده‌اند می‌توانند در زمان انتخاب رشته با انتخاب کد رشته‌های مذکور در دفترچه، این دانشگاه را برای ادامه تحصیل خود در مقطع کارشناسی انتخاب کنند.

عزیزی اظهار داشت: دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه بندرعباس، فرصت مناسبی برای داوطلبان ادامه تحصیل در رشته‌های الهیات و معارف اسلامی ساکن جنوب کشور است تا در فضای علمی و معنوی مناسب به کسب علوم اسلامی پرداخته و در جهت وحدت امت اسلامی گام بردارند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: از آنجایی که این دانشگاه در راستای پاسخ به مطالبه جوانان راه‌اندازی می‌شود از جوانان استان انتظار می‌رود تا از ظرفیت‌های دانشگاه مذاهب اسلامی نهایت استفاده را ببرند.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و اقوام در جمهوری اسلامی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای حفظ وحدت موجود و تحکیم آن تلاش کنیم.

عزیزی در این جلسه بر اطلاع‌رسانی راه‌اندازی این دانشگاه از طریق رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی، جراید و سایت‌های خبری به جوانان و شهروندان هرمزگانی تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول