اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

هیچ چیز نباید تولید ملی را محدود کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی هیچ چیز محدود کننده‌ای در استان نباید داشته باشیم.

هیچ چیز نباید تولید ملی را محدود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی صبح امروز در حاشیه جلسه کارگروه راهبردی جهاد اقتصادی در محل سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سال مهم با توجه به بیانات رهبر فرزانه انقلاب باید همه برای پیشرفت اقتصادی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نباید هیچ چیز محدود کننده‌ای حداقل تا دو سال آینده در استان داشته باشیم، افزود: حتی ضوابط وزارتخانه‌ای نیز در صورت لزوم باید کنار گذاشته شده و با اختیارات استاندار اقدام به رفع موانع موجود شود.

رئیس کارگروه راهبردی جهاد اقتصادی با اشاره به برنامه واگذاری بیش از 140 هزار هکتار زمین منابع طبیعی به مردم ابراز داشت: همچنین در ارتباط با موضوع کشت گلخانه‌ای باید سرعت بیشتری در واگذاری‌های صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: در طول چند سال اخیر بسیاری از ضوابط دست و پا گیر برای اشتغال و کارآفرینی در استان خراسان رضوی کنار گذاشته شده و باید در همین مسیر حرکت کرد.

صلاحی با بیان اینکه در حال حاضر دیگر اختیار حفر چاه در دست وزیر نیرو نیست، متذکر شد: هم اکنون این گونه اختیارات در دست استانداران بوده و در همین راستا کارهای زیادی را می‌توان در جهت افزایش تولیدات انجام داد.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه کیان انقلاب اسلامی ابراز داشت: امروز ملت قهرمان و هوشیار ایران از تحریم‌ها به عنوان فرصتی برای دستیابی به خودکفایی و استقلال در زمینه‌های مختلف استفاده کرده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه حجم بالای سرمایه‌گذاری در کشور نشان‌دهنده عدم تاثیرگذاری تحریم‌ها است، خاطرنشان کرد: همچنین صادرات کالا به کشورهای هدف و توسعه اقتصادی در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌های شدید به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نباید مانند سال‌های گذشته کار کرد، افزود: مومن‌ترین فرد کسی است که در خدمت مردم بوده و در جهت رفع مشکلات آنها گام بردارد.

صلاحی کشور را درگیر یک جنگ اقتصادی با کشورهای مستکبر دانست و بیان داشت: در همین راستا باید یک تلاش مضاعف و همت والا در این زمینه در کشور به وجود آید. 

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول