اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

بهسازی و نوسازی 72 هزار واحد روستایی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه 72 هزار و 176 واحد روستایی استان مورد نوسازی و بهسازی قرار می‌گیرند.

بهسازی و نوسازی 72 هزار واحد روستایی در آذربایجان‌غربی

ایوب عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تا پایان برنامه پنج ساله پنجم توسعه باید 72 هزار و 176 واحد مسکونی در روستاهای آذربایجان‌غربی مورد بهسازی و نوسازی قرار گیرند.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه تصریح کرد: از این تعداد واحد مسکونی که باید مورد نوسازی و بهسازی قرار گیرند 66 هزار و 576 واحد عقد قرارداد شده و 51 هزار و 391 واحد نیز به اتمام رسیده‌اند.

عزیزی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته در این زمینه گفت: 396 میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای کاهش آسیب به اماکن روستایی در زمان بروز سوانح طبیعی انجام گرفته است، اظهار داشت: آغاز به کار این طرح سال 84 است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: در قالب این طرح ارتقای سطح کیفی و کمی واحدهای مسکونی را در روستاهای استان شاهد هستیم.

عزیزی در ادامه با اشاره به همکاری بانک‌های عامل در واگذاری تسهیلات، اظهار داشت: همکاری بانک‌ها به‌ویژه بانک مسکن که تسهیلات بیشتری در این راستا پرداخت کرده است، موجب شده که اکثر روستائیان و متقاضیان بی مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان صاحب خانه شوند.

وی تصریح کرد: ترتیبی اتخاذ شود این تعامل بیش از پیش ارتقا یابد و از هر راه حلی استفاده شود که اقشار کم درآمد از تسهیلات ساخت مسکن بهره‌مند شده و اعتبارات تخصیصی نیز در اسرع وقت جذب شوند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول