اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی خبر داد

فعالیت 248 تعاونی مسکن در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 26 هزار واحد مسکن مهر در قالب 248 تعاونی مسکن در آذربایجان‌غربی در حال ساخت است.

فعالیت 248 تعاونی مسکن در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمد دهقان عصر امروز در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر در استان اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده 3 هزار و 134 واحد مسکن مهر تا پایان شهریور ماه امسال در استان آذربایجان‌غربی واگذار می‌شود.

وی با اشاره بر شناسایی تعاونی‌های مشکل‌دار استان افزود: با ادغام وزارتخانه‌های تعاون، رفاه و کار مسئولیت نظارت بر تعاونی‌های مسکن مهر برعهده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گذاشته شده و امسال سیاست‌های خاصی برای رسیدگی به مشکلات تعاونی‌ها اعمال شده است.

دهقان با اشاره به همت جدی مسئولان استان برای رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر، تصریح کرد: با توجه به برگزاری جلسات مکرری که با معاون امور عمرانی استانداری و ادارات کل راه و مسکن و تعاون برگزار شده خوشبختانه تدابیر لازم و وحدت رویه‌ای در زمینه رفع مشکلات تعاونی‌های فعال در طرح مسکن مهر استان اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: در راستای حل مشکلات تعاونی‌های موجود کمیته‌ای متشکل از مهندسان ناظر ساختمان تشکیل یافته است تا مدیران تعاونی‌های مسکن مهر به منظور استفاده از تسهیلات ساخت، تقاضای خود را به دبیرخانه این کمیته ارسال کنند.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در این کمیته مقرر شده است در صورتی که تعاونی‌ها بتوانند برابر آورده‌های اعضا و تسهیلات دریافتی پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته باشند در چندین مرحله دیگر نیز تسهیلات در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

به گفته دهقان طی بازدیدهای به عمل آمده توسط مهندسان کمیته نظارت بر روند پیشرفت مسکن مهر در سطح استان،

40 تعاونی مشکل‌دار شناسایی و ادامه ساخت و ساز آنها طبق قرارداد منعقده سه‌جانبه به اداره کل راه و مسکن و شهرسازی استان واگذار می‌شود.

گفتنی است در حال حاضر در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی شاهد پیشرفت فیزیکی 53.91 درصدی پروژه‌های مسکن مهر هستیم که امید است این رقم تا پایان سال به بیش از 80 درصد ارتقاء یابد.

وی افزود: 245 پروژه مسکن مهر آماده در استان وجود دارد که شامل بیش از 23 هزار و 269 واحد مسکن مهر می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول