اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

تامین مسکن اولویت اساسی راه و شهرسازی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تامین مسکن و خانه‌دار کردن مردم مهمترین هدف و اولویت راه و شهرسازی است.

تامین مسکن اولویت اساسی راه و شهرسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان گرمی اظهار داشت: تلاش برای خانه‌دار کردن مردم در قالب مسکن مهر با جدیت ادامه دارد و ما این تلاش را تا خانه‌دار شدن تمام نیازمندان به مسکن ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه تا پایان دولت دهم تمام مسکن‌های مهر احداث شده، تحویل صاحبان آنها خواهد شد، افزود: تحویل مسکن مهر را از چند ماه قبل در استان آغاز کردیم و تا پایان دولت دهم تمام متقاضیان مسکن مهر صاحب‌خانه خواهند شد.

این مسئول با یادآوری اینکه تاکید وزیر راه و شهرسازی نیز بر تکمیل واحدهای مهر در دست اجراست، ابراز داشت: علاوه بر تامین مسکن بهسازی راه‌ها توسعه شهرها و راه‌اندازی جاده‌های اصلی ارتباطی را نیز در دستور کار قرار دادیم.

حیدری با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی استان اردبیل تا پایان دولت دهم ساماندهی، آسفالت و مدیریت خواهند شد، افزود: راه و شهرسازی تلاش خود را برای ایمن‌سازی راه‌ها و جاده‌های استان اردبیل به کار بسته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه اظهار داشت: توسعه متوازن شهرها با تدوین و اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی در برنامه کاری این اداره کل قرار دارد.

حیدری بیان داشت: در این زمینه از طریق ارتباط با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی نسبت به ساماندهی حاشیه‌نشینی و حفظ کاربری عمومی شهرها اقدام خواهد شد.

وی رفع مشکل ترافیک و مدیریت حفاری‌های سطح شهرهای استان را از دیگر الزاماتی دانست که اداره کل راه و شهرسازی استان به آن توجه دارد.

این مسئول تصریح کرد: فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی بر سه محور بهسازی راه‌ها، توسعه شهرها و تامین مسکن متمرکز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان سخنان خود خواستار همکاری فرمانداران، شهرداران و شوراهای اسلامی در این زمینه شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول