اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای زرند خبر داد

کسب مقام اول حرفه‌آموزان زرندی در مسابقات ملی مهارت استان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند گفت: کسب مقام اول حرفه‌آموزان زرندی در مسابقات ملی مهارت استان برای نخستین‌بار از افتخارات این مرکز است.

کسب مقام اول حرفه‌آموزان زرندی در مسابقات ملی مهارت استان

مهرداد مداحی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند ضمن گرامی‌داشت هفته ملی مهارت و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: این مرکز در سال گذشته با همت و تلاش کارکنان خود توانست رتبه برتر را در سطح استان کسب و در راستای آموزش و اشتغال جوانان رشد چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم این مجموعه آموزشی در آینده با نیازسنجی دقیق بتواند گام‌های مثبتی در تربیت نیروی انسانی ماهر و اشتغال جوانان که از دغدغه‌های اصلی جامعه فعلی است، بردارد.

مداحی‌نژاد کسب مقام اول حرفه‌آموزان زرندی را در مسابقات ملی مهارت استان برای نخستین‌بار از دیگر افتخارات این مرکز دانست و عنوان کرد: این مسابقات در سطح شهرستان با 58 نفر شرکت کننده برگزار و تیم منتخب اعزامی شهرستان در 10 رشته در مسابقات استانی حضور فعال داشت.

وی بیان داشت: در پایان مسابقات محم جواد اسلامی در رشته تأسیسات و مهلا درگاهی در رشته طراحی فضای سبز موفق به کسب رتبه اول و صعود به مرحله کشوری شدند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای پشتوانه محکمی برای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و در این راستا کارگاه‌های آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بستری مناسب برای تأمین نیاز از تحصیل بازمانده‌ها و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار است.

مداحی‌نژاد خاطرنشان کرد: برای آموزش این متقاضیان بر اساس نیاز بازار کار آمادگی کامل داریم.

وی افزود: سال گذشته تعداد یک‌هزار و 566 نفر از جوانان جویای کار و علاقمند در رشته‌های فنی زیر پوشش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول