اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی:

همایش هنر زبان و تکنولوژی سبب ارتقای مسائل آموزشی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی گفت: همایش هنر، زبان و تکنولوژی مباحث مهمی را مورد بررسی قرار داد و سبب ارتقای مسائل آموزشی کشور می‌شود.

همایش هنر زبان و تکنولوژی سبب ارتقای مسائل آموزشی می‌شود

سیدجواد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: هر اقدامی که در راستای آگاهی‌بخشی عمومی و در جهت حل بسیاری از پرسش‌های تخصصی اصحاب فن صورت گیرد موثر و مفید است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی افزود: این همایش که موضوع هنر و هم تکنولوژی را مورد بحث قرار داده بود، قطعاً تاثیرگذاری زیادی دارد.

جعفری تاکید کرد: در استفاده از ابزارهای روز به ‌ویژه ابزارهایی که به نوعی در مسائل آموزشی ما می‌تواند کاربرد اساسی داشته باشد، به ‌ویژه موضوع زمان هم پلی بین عرصه هنر زبان و تکنولوژی مطرح است.

وی ادامه داد: این‌گونه همایش‌ها می‌تواند به ارتقای سطح کاری که در هنر زبان و تکنولوژی در جامعه کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: هر گفت‌وگو و هر تبادل نظری منجر به ارتقای سطح دانش در جامعه است بنابراین وقتی یک همایش با این کیفیت برگزار می‌شود هم اصحاب علم در خارج کشور و داخل کشور به هم می‌رسند و تشکیل یک سمینار و کنفرانس می‌دهند.

این مسئول تصریح کرد: هر همایش که با یک هدف مشخص ارتقا دادن عرصه شکل می‌گیرد موثر است، قطعاً این همایش هم با اهداف مشخص پیش‌بینی شده است.

جعفری اذعان داشت: اینکه اهداف این همایش اهداف علمی و تکنولوژی است، بسیار موثر خواهد بود،‌ امیدواریم با برگزاری این همایش دانشجویان در آن شرکت‌ کرده و پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کرده باشند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول