اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه میهمانی خدا

همایش طلایه‌داران تبلیغ در ورامین برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش طلایه‌داران تبلیغ در اداره تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد.

همایش طلایه‌داران تبلیغ در ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی بعد از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ که در ورامین برگزار شد، با اشاره به روش بزرگان در تبلیغات اظهار داشت: استفاده از قرآن و نهج‌البلاغه، مستند سخن گفتن، آشنایی با نیاز مخاطبان از ابزار تبلیغ است.

این استاد دانشگاه در ارتباط با توطئه فرهنگی دشمنان که با نام مذهب انجام می‌شود، گفت: آگاهی دادن جامعه و نگاه کردن به سخنان و رفتار مقام معظم رهبری دشمنان را در جنگ نرم ناکام می‌گذارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین نیز با اشاره به برنامه و همایش‌های اداره تبلیغات اسلامی ورامین گفت: این دوره‌های آموزشی برای به روز شدن مبلغان است.

حجت‌الاسلام رضا غلامی افزود: با توجه به شرایط جهانی و توطئه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی لازم است با تحولات دنیا و برنامه‌های دشمنان بیشتر آشنا شویم تا در این ایام تبلیغی مسائل را به اطلاع مردم مومن در مساجد برسانیم.

حجت‌الاسلام علی کنگرلو، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ورامین در حاشیه این مراسم بیان داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان همایش طلایه‌داران تبلیغ با حضور مبلغان مستمر روحانیون مستقر و هجرت و ائمه جماعات مساجد در نمازخانه اداره تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول