اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی سپاه ناحیه زرند صورت می‌گیرد

برگزاری همایش روابط عمومی‌های زرند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند گفت: همایش مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان زرند به میزبانی روابط عمومی سپاه ناحیه زرند در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش روابط عمومی‌های زرند

حجت‌الاسلام علی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با تبریک ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه بندگی، ماه خودسازی و ماهی است که خود به خود یک حالت معنوی، حلاوت و عبادی ویژه‌ای خداوند به انسان عنایت می‌کند که خیلی باید قدر آن را دانست.

وی افزود: در ماه رمضان باید فراغتی ایجاد کنیم تا از این شروع شیرین بیشترین لذت را ببریم، تا می‌توانیم در این حظ معنوی غرق شویم و با استفاده از این فرصت بهترین خاطرات را برای خود و اطرافیان خلق کنیم که بعد از ماه مبارک رمضان این تجربه به یادماندنی بتواند ما را به لحظه‌های ناب معنوی رهنمون کند و راه بازگشت ما به سوی خدا باشد.

مسئول نمانیدگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: در ماه رمضان ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی محافل انس با قرآن کریم هر هفته روزهای پنجشنبه با حضور قاریان برتر شهرستان و استان همراه با مسابقات قرآنی برگزار می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه 40 حدیث در مورد نماز، برپایی مراسم جشن ولادت امام حسن (ع) و شهادت حضرت علی (ع) و نشست صمیمی فرمانده و اعضای شورای فرماندهی سپاه زرند با کارکنان وظیفه توسط واحد روابط عمومی و تبلیغات صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: برپایی کلاس تفسیر سوره حجرات روزهای زوج و همچنین نشست اعتقادی هر هفته روزهای یکشنبه و سه‌شنبه و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در نمازخانه، بیان احکام در بین‌الصلاتین به همت عقیدتی سیاسی، همابش شعبه‌های نمایندگی ولی‌فقیه و همایش مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان زرند به میزبانی روابط عمومی سپاه ناحیه زرند در دستور کار است.

جعفری از ویژه برنامه‌های مختلف توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در ماه رمضان خبر داد و عنوان کرد: برگزاری نشست‌های فرهنگی، اعتقادی، اخلاقی همراه با ضیافت افطاری، برگزاری حلقه‌های طرح صالحین حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، برگزاری طرح با شهدا در ضیافت نور، برپایی ختم قرآن کریم و ختم صلوات صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول