اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد

بهره‌برداری از طرح‌های جدید ورزشی تا پایان سال

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از بهره‌برداری از چندین طرح ورزشی جدید در مناسبت‌های مهم سال 91 خبر داد.

بهره‌برداری از طرح‌های جدید ورزشی تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، عباس جهان‌بینی در جلسه شورای اداری این اداره کل که به موضوعات مختلف در زمینه توسعه ورزش اختصاص داشت تصریح کرد:‌ تمام تلاش ما این است که موانع و مشکلات موجود در ورزش بررسی و برطرف شود.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای امروز ورزش قم بهره‌مندی و برخورداری از حضور بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری‌های کلان ورزش و همچنین حمایت از تیم‌های حرفه‌ای ورزش قم است و در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام داده‌ایم و با شرایطی که تعامل در این زمینه به سود بخش خصوصی باشد، آمادگی همکاری داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خاطر نشان کرد: در همین زمینه تسهیلات بسیار خوبی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای مشارکت بخش خصوصی در ورزش پیش‌بینی شده است تا هر دو طرف نیازهای خود را تامین کنند.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که دیگر این امکان وجود ندارد که وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل استان‌ها با بودجه و اعتبارات دولتی نسبت به ساخت و احداث اماکن ورزشی اقدام کرده و خود نیز وظیفه نگهداری آن را بر عهده داشته باشند، بلکه باید در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی گام برداریم.

جهان‌بینی در ادامه از احداث چندین طرح ورزشی جدید در قم خبر داد و بیان داشت: طرح‌های متنوعی که شامل استخر، سالن ورزشی، زمین روباز ورزشی، زورخانه ویژه ورزش باستانی و زمین چمن مصنوعی می‌شود، تا پایان سال آماده بهره‌برداری هستند.

وی یادآور شد: برخی از طرح‌های ورزشی هم‌اکنون آماده بهره‌برداری هستند و سایر طرح‌ها نیز به مرور زمان آماده می‌شوند و سعی این اداره کل بر این است که در مناسبت‌های مهم سال نظیر هفته دولت، هفته تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این طرح‌ها را افتتاح کرده و در اختیار مردم ورزش دوست قم قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: در ساخت و ساز اماکن و فضاهای جدید ورزشی نگاه و توجه این اداره کل به توزیع عادلانه فضا و امکانات در نقاط مختلف استان قم است که به همین منظور در بخش‌ها و شهرهای تابعه، روستاها و به ویژه مناطق محروم چندین طرح ورزشی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول