اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

واگذاری ورزشگاه ورزشی رشت به داماش بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: واگذاری یکی از ورزشگاه‌های ورزشی عضدی و یا سردار جنگل رشت به باشگاه داماش گیلان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

واگذاری ورزشگاه ورزشی رشت به داماش بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی ظهر امروز در نشست با مالک جدید باشگاه داماش گیلان با اشاره به جلسات متعدد مسئولان استان برای برطرف کردن مشکلات مالی تیم‌های داماش و ملوان اظهار کرد: سرانجام تلاش‌ها و رایزنی‌های مسئولان گیلان و در رٱس آن استاندار و معاونان و نیز مسئولان داماش نتیجه داد و حامی جدید باشگاه معرفی شد.

وی با تبریک این اتفاق مبارک در ماه رمضان گفت: امیدواریم با برطرف کردن مشکلات تیم‌های پرطرفدار داماش و ملوان چهره هر دو تیم گیلانی را در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا ببینیم.

این مسئول، با اشاره به اینکه ما نسبت به تمام رشته‌های ورزشی همین دغدغه را داریم افزود: به دنبال ساماندهی وضعیت باشگاه ریشه‌دار و قدیمی سپیدرود  رشت نیز هستیم تا استان فوتبال‌خیز کشور بتواند ظرفیت‌های جوان خود را به فوتبال ایران معرفی کند.

وی درباره درخواست شهرام قویدل مدیر عامل شرکت  صدرا و مالک جدید باشگاه داماش گیلان مبنی بر واگذاری یا فروش یکی از ورزشگاه‌های شهید عضدی یا سردار  جنگل رشت برای بازسازی به داماش ابراز کرد: آماده هرگونه همکاری هستیم و با توجه به قوانین موجود با استفاده از ماده 88 واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی تصمیم نهایی اتخاذ می‌شود.

بابایی با اشاره به وجود نگاه حمایتی مسئولان استان به ویژه استاندار از باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی به ویژه داماش و ملوان، خاطرنشان کرد: سعادتی استاندار گیلان شخصا وارد عمل شده و با مکاتبه با دادستان کل کشور برطرف شدن مشکلات واگذاری داماش به اسپانسر جدید مالی را خواستار شد تا سرانجام این اتفاق افتاد و دغدغه‌های هواداران نیز برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت خصوصی صدرا نیز در جلسه مذکور با تاکید بر اینکه تیم فوتبال داماش در رشت و گیلان باقی می‌ماند، گفت: با تمام قدرت از مدیریت و کادر فنی داماش حمایت می‌شود و امیر عابدینی همچنان مدیر عامل باشگاه داماش باقی می‌ماند.

شهرام قویدل با اشاره به اینکه فعلا برنامه‌ای برای تغییر نام باشگاه و تیم فوتبال داماش ندارد، افزود: در صورتی که تغییر نامی در کار باشد با نظر هواداران و از طریق افکارسنجی و اطلاع‌رسانی عمومی اقدام می‌شود.

وی تبدیل باشگاه داماش به شرکت سهامی عام را به هواداران وعده داد و گفت: در اسرع وقت و ممکن است در نیم فصل باشگاه داماش به شرکت سهامی عام تغییر ماهیت ‌دهد و سهام آن به هواداران واگذار شود تا باشگاه به طرف حرفه‌ای شدن گام بردارید و به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای درآمدزا فعالیت کند.

مالک جدید باشگاه داماش با قدردانی از حضور هواداران داماش و استقبال پر شور آنها، اذعان کرد: انتظار چنین استقبالی را در روز نخست نداشتم.

وی آسیایی شدن تیم فوتبال این باشگاه را یکی از اهداف بلند مدت مالکیت جدید عنوان کرد و متذکر شد: برای رسیدن به اهداف باشگاه از مسئولان ورزشی استان درخواست دارم یکی از استادیوم‌های شهید عضدی یا سردارجنگل و ترجیحٱ عضدی را در اختیار باشگاه داماش قرار دهند تا آن را به یک استادیوم حرفه‌ای و پیشرفته تبدیل کنیم.

قویدل با قدردانی از تلاش مسئولان استان به ویژه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: به میمنت ماه مبارک رمضان دغدغه‌ها و نگرانی‌های مالی داماش با حضور اسپانسر جدید برطرف شده و نباید از تلاش‌ها و مساعدت‌های استانداری و اداره کل ورزش و جوانان گیلان گذشت.

شرکت سرمایه‌گذاری صدرا در زمینه ساختمان و ورود خودرو در عرصه اقتصادی و تجاری کشور فعال است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول