اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار:

22 هیئت ورزشی در رودبار فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ورزش و جوانان رودبار از فعالیت 22 هیئت ورزشی در رودبار خبر داد.

22 هیئت ورزشی در رودبار فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، هاشم اسماعیلی صبح امروز در جمع روسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان آشنایی با جایگاه رشته‌های ورزشی رودبار را از اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

وی، افزود: هم‌اکنون 30 هیئت ورزشی در رودبار وجود دارد که از این تعداد تنها 22 هیئت ورزشی در شهرستان فعال هستند.

این مسئول مشکلات مالی را مهم‌ترین معضل هیئت‌های ورزشی رودبار عنوان کرد و گفت: اداره ورزش و جوانان در حد توان نسبت به اختصاص اعتبارات هیئت‌ها اقدام می‌کند و جذب اسپانسر هیئت‌ها و مدیریت منابع مالی شهرستان رودبار در دستور کار قرار گرفته است.

وی ساماندهی بیمه و آمار ورزشکاران رودبار را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: توجه، توسعه و ساماندهی ورزش‌های روستایی با توجه به بافت شهرستان از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان رودبار است.

اسماعیلی پیگیری پروژه‌های عمرانی را از دیگر برنامه‌های این اداره برشمرد و ابراز کرد: ورزشگاه 5 هزار نفری رستم‌آباد و ساماندهی سالن ورزشی آن و توتکابن و... جزو پروژه‌های در حال ساخت اداره ورزش و جوانان رودبار است.

وی توسعه ورزش بانوان رودبار را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته رودبار دارای سه هزار و 103 نفر ورزشکار بود که از این تعداد 967 نفر خانم‌ها و دو هزار و 136 نفر را آقایان تشکیل می‌دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار، تحول در رشته‌های ورزشی بانوان را نیازمند عزمی راسخ دانست و ابراز کرد: سالن ورزشی ویژه بانوان در شهرستان رودبار وجود ندارد.

وی، استعدادیابی ورزشکاران، دانش‌افزایی مربیان و داوران را از دیگر برنامه‌های در دستور کار این اداره در سال جاری ذکر کرد.

اسماعیلی یادآور شد: تکمیل بانک اطلاعاتی ورزشکاران، مساعدت مالی به هیئت‌های ورزشی در حد توان، برگزاری و میزبانی برخی از مسابقات، ارائه برنامه‌های اوقات فراغت و تعامل و همکاری بین هیئت‌های ورزشی از جمله برنامه‌های دستور جلسه هیئت‌های ورزشی در سال جاری است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول