اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد

رفع مشکل سرمایشی تمام سالن‌های ورزشی آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: تمام سالن‌های ورزشی از تجهیزات سرمایشی برخوردار شده‌اند و ورزشکاران بدون مشکلی از این سالن‌ها استفاده می‌کنند.

رفع مشکل سرمایشی تمام سالن‌های ورزشی آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، خاد‌م‌علی تهذیبی ظهر امروز در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در محل مهمانسرای شهید "محمدحسن شریف قنوتی" برگزار شد، اظهار کرد: دو سه روز بیشتر از حضورم در آبادان نمی‌گذشت که متوجه عمق مشکلات در ورزش این شهر شدم، به مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان موضوع را منعکس کردم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان ادامه داد: مدت زیادی طول نکشید که بزرگی آبادان، مردم آن و جامعه ورزش آن را درک کرده و بر مبنای این درک، حرکت خود را آغاز کردم.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در پیشبرد اهدافش گفت: در آبادان صداقت و یک‌رنگی دیدم و بر همکاری رسانه‌ها حساب کردم انتقادات آنها را به جان و دل خریدم و تعاریف‌شان از کارهای انجام شده نیز روحیه‌ای مضاعف برای ادامه راهمان شد.

تهذیبی اضافه کرد: این نشست به بهانه نزدیک شدن به 17 مرداد و روز خبرنگار همچنین بهره‌مندی هر چه بیشتر از خان گسترده الهی در ماه پربرکت رمضان برگزار شده است.

* ساختمان اداری ورزش و جوانان را در خور شأن مراجعان ساختیم

وی همچنین عنوان کرد: اولین حرکت ما تعمیر و تجهیز ساختمان اداری ورزش و جوانان شهرستان بود، این ساختمان را در خور شأن مراجعان ساختیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان با بیان اینکه سالن ورزشی ولیعصر دومین پروژه ما بود، افزود: این سالن به‌عنوان پرترددترین سالن ورزشی شهر از حداقل امکانات همچون سرویس بهداشتی و آبخوری محروم بود، ولی توانستیم کفپوش‌ها، سیستم تهویه و تأسیسات بهداشتی آن را به بهترین نحو تعمیر و تعویض کنیم.

* به‌زودی ورزشکاران در سالن‌های خنک به ورزش می‌پردازند

وی در خصوص تجهیز و راه‌اندازی سالن‌های کشتی، رزمی، تالار آموزش، اتاق‌های جانبی سالن ولیعصر، سوئیت مجهز مجموعه ورزشی دهداری و ... نیز توضیحاتی داد و گفت: اصلی‌ترین مشکل فعلی مجموعه ورزشی دهداری، وارد مدار شدن اتاق برق آن مجموعه است.

تهذیبی در این‌خصوص تصریح کرد: سالن‌های ما در مجموعه دهداری با وجود تجهیز به سیستم سرمایشی از گرمای طاقت‌فرسایی رنج می‌برند که پس از هماهنگی‌های انجام شده با مدیران برق منطقه، این مشکل در حال مرتفع شدن است.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی تلاشهایمان به ثمر می‌نشیند و ورزشکاران‌مان در سالن‌هایی خنک و مطبوع به ورزش می‌پردازند.

* همه سالن‌های ورزشی به نام شهدا نامگذاری شده است

معاون مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به ساخت و سازهای انجام شده در سایر نقاط آبادان همچون سالن‌های موجود در مجموعه ورزشی کوثر، سالن ژیمناستیک، بوکس، شمشیربازی و سوئیت مجلل محل برگزاری نشست خبری، افزود: ما در این مدت بدهی‌های آب، برق و تلفن را که از سال 1350 تاکنون گریبان ورزش آبادان را گرفته بود تسویه کردیم.

وی ادامه داد: در این میان فقط بدهی برق است که تا اواسط سال 89 تسویه شده و به دنبال جلب نظر مسئولان امر برای محاسبه بهای آن بر پایه نرخ مکان‌های آموزشی هستیم.

تهذیبی از نامگذاری سالن‌های ورزشی شهر به نام شهدا نیز خبر داد و گفت: این برای نخستین‌بار بود که در یک شهر همه سالن‌های ورزشی به نام شهدا نامگذاری شده و خوشحالیم که این افتخار در دوران فعالیت ما ثبت شد.

* سکان‌دار ورزش آبادان باید ورزش را بفهمد

اهالی رسانه از انتقال خادم‌علی تهذیبی به مرکز استان نگران بودند و هرکدام پیشنهادهایی در راستای عدم شکل‌گیری این جابه‌جایی ارائه کردند، تهذیبی نیز ضمن تأیید این روند گفت: هیچ‌کس تا آخر عمر پشت یک میز نمی‌نشیند ولی به عقیده من فردی که قرار است از این پس سکان ورزش آبادان را به دست بگیرد باید ورزش را بفهمد، با استان و کشور رابطه قوی داشته باشد، از منیت‌ها دور باشد، با جامعه رسانه‌ای ارتباط برقرار کند و از همه مهم‌تر استقلال فکری و مدیریتی داشته باشد.

در پایان نشست مطبوعاتی، هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران اهدا شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول