اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت کسب رتبه اول تا پنجم صورت می‌گیرد

اهدای واحد مسکونی به ورزشکاران بوشهری حاضر در المپیک

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: به هر پنج ورزشکار بوشهری حاضر در المپیک 2012 لندن در صورت کسب رتبه اول تا پنجم، واحد مسکونی مهر در بوشهر تقدیم خواهیم کرد.

اهدای واحد مسکونی به ورزشکاران بوشهری حاضر در المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر محمدحسین جهانبخش در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و هیئت بسکتبال استان بوشهر گفت: باید فضاهای مناسبی برای تمرین تیم‌های بسکتبال در سطح استان بوشهر فراهم شود.

وی افزود: باید فضاهای مناسبی برای تمرین تیم‌های بسکتبال در سطح استان بوشهر فراهم شود تا بتوانند حداقل هفته‌ای سه جلسه تمرین داشته باشند و حتی درون قراردادهایی که با بخش خصوصی بسته می‌شود نیز قید گردد.

وی بیان کرد: باید با شناسایی تیم‌های ورزشی بر اساس رده‌ها و لیگ‌هایی که در آن حضور دارند برای آنها جهت حضور در مسابقات اعتبار اختصاص داده شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با نام رئیسعلی‌ دلواری در المپیک 2012 لندن حضور پیدا خواهد کرد، عنوان کرد: از اینکه کاروان جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2012 لندن با نام شهید رئیسعلی دلواری به عنوان پیشگامان مبارزه با استعمار پیر انگلیس در این مسابقات شرکت می‌کند حرکت بسیار ارزشمندی است.

جهانبخش خاطر نشان کرد: نام رئیسعلی دلواری در طول تاریخ لرزه بر اندام استکبار و به ویژه استعمار پیر انگلیس انداخته است و داغ پیروزی انگلیس را در برابر ایران اسلامی بر دلشان گذاشته است.

وی یادآور شد: به پنج ورزشکار بوشهری حاضر در المپیک 2012 لندن در صورت کسب رتبه از اول تا پنجم، به هر نفر یک واحد مسکونی مسکن مهر در بوشهر تقدیم خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در سال 91 در زمینه تقسیم اعتبارات مالی رشته‌ها و هیئت‌های ورزشی به صورت برنامه محور و با طراحی چهار محور در عرصه ورزش و جوانان استان گام خواهد برداشت، که تاکنون نیز اعتبار سه ماهه اول و دوم به تمامی هیئت‌های ورزشی استان بوشهر به صورت دقیق و منظم تزریق شده است.

وی تصریح کرد: توجه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به توسعه تمامی رشته‌های ورزشی، ظرفیت‌های بالای ورزش استان و بر شناسایی استعدادهای جوانان ورزشکار در استان بوشهر متمرکز شده است.

رضا جمشیدی افزود: آنچه که امروز و در حال حاضر در عرصه ورزش بسکتبال در استان بوشهر شاهد هستیم رشد و تعالی این ورزش است که نسبت به سال‌های گذشته فعالیت بیشتری داشته است.

وی عنوان کرد: ما هم‌اکنون شاهد یک شور و هیجان خاصی در عرصه ورزش بسکتبال استان بوشهر هستیم به طوری که در تمامی مدارس و سایر بخش‌ها نیز به صورت ویژه به رشته بسکتبال در استان پرداخته می‌شود.

رئیس هیئت بسکتبال استان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر 6 تیم بسکتبال در استان بوشهر موجود می‌باشد که در کلیه رده‌ها در حال فعالیت می‌باشند و هر ساله مسابقاتی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بین آن‌ها به صورت استانی برگزار می‌شود.

علی رستم‌جبری افزود: بیش از هزار ورزشکار در رشته بسکتبال در استان بوشهر فعال هستند که با ارائه کارت ورزشی حضور در مسابقات و بیمه ورزشی شناسایی و ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول