اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قطعی شدن جدایی سزار

هافبک آلبانیایی سومین سهمیه غیرآسیایی سپاهان شد

خبرگزاری فارس: هافبک ملی‌پوش آلبانیایی به عنوان سومین سهمیه غیر آسیایی به تیم سپاهان پیوست تا این تیم را در لیگ دوازدهم همراهی کند.

هافبک آلبانیایی سومین سهمیه غیرآسیایی سپاهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از قطعی شدن جدایی برونو سزار از تیم سپاهان، تنها سهمیه غیر آسیایی باقی مانده تیم سپاهان با هافبک آلبانیایی پر شد.

اروین بولکو که تاکنون 42 بازی ملی در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است، پس از جواهیر سوکای دومین بازیکن آلبانیایی تیم سپاهان به شمار می‌رود.

بولکو روز گذشته با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را به طور رسمی با تیم سپاهان به ثبت رساند تا برای همراهی نماینده اصفهان در ادامه مسابقات لیگ مشکلی نداشته باشد.

به گزارش فارس، تیم سپاهان در نخستین دیدار خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال، میزبان تیم مس کرمان بود که با تک گل هادی تأمینی این تیم را شکست داد.

طلایی‌پوشان در دومین دیدار خود در لیگ دوازدهم به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌روند که در دیدار نخستش برابر تیم داماش به تساوی رسید.

تیم سپاهان قهرمانی سه دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد و در فصل جدید نیز مدعی قهرمانی به حساب می‌آید.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول