اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جم:

فعالیت فرهنگی از ماموریت‌های اصلی سپاه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: فعالیت فرهنگی از ماموریت‌های اصلی سپاه و بسیج در شرایط کنونی است.

فعالیت فرهنگی از ماموریت‌های اصلی سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم احمد رئیسی بعد از ظهر امروز در نشست با بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: توجه به معنویات و ارتقاء سطح معنوی جوانان از مسائل مهمی است که در قالب برنامه‌های فرهنگی و در رأس امور باید به آن توجه داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان جم افزود: در شرایطی که دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و نظام اسلامی با تمام قوا برای ضربه زدن به اعتقادات و افکار جوانان انقلابی ایران اسلامی تلاش می‌کنند، هیچ کاری بالاتر از فعالیت‌های قرآنی و شرکت در کلاس‌های آموزش قرآن در ماه مبارک رمضان نداریم.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ انقلاب در گردنه‌های سخت باید برای توسعه معنویت در جامعه تلاش کنیم خاطر نشان کرد: شکل‌گیری انقلاب ما معنوی بوده و مردم ما با برپایی مجالس معنوی، دینی و قرآنی جلو می‌روند و همه ما موظف هستیم معنویت را در جامعه تقویت کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان جم بیان کرد: انجام فعالیت‏های فرهنگی در سپاه یکی از مأموریت‏های اصلی این نهاد در کنار مأموریت‏های دیگر است و در انجام این ماموریت توجه خاصی به فعالیت‌های دینی، قرآنی و اسلامی داریم که از نیازهای اساسی جامعه محسوب می‌شود.

رئیسی ادامه داد: ولایت‌مداری از ویژگی‌های بارز بسیجیان است و اگر سپاه و بسیج در تمام عرصه‌ها موفق بوده‌اند، به این دلیل بوده که پاسداران و بسیجیان همیشه از دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیروی کرده و شهدا را که در عرصه جهاد اکبر و اصغر پیروز بوده‏اند، الگوی مدیریتی و معنوی خود قرار داده‏اند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه شهرستان جم نیز در این آیین اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های قرآنی از مهم‌ترین اهدافی است که سپاه شهرستان جم در قالب برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار خویش قرار داده و در این راستا از تمام توان بهره خواهیم برد.

سید اسدالله حسینی در تشریح برنامه‌های فرهنگی سپاه و بسیج شهرستان جم در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: آموزش روان‌خوانی، تجوید قرآن کریم ویژه سربازان و همچنین کلاس‌های اخلاق و احکام و برگزاری محافل انس با قرآن از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سپاه و بسیج شهرستان در ماه مهمانی خداست.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول