اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی اهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تعاونی در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی اهر گفت: با تعامل و همراهی شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌شرقی تمام امکانات مورد نیاز شامل آب، برق، تلفن، گاز، جدول‌کشی، آسفالت خیابان‌های اصلی شهرک و سایر امور زیربنایی فراهم شده که امیدواریم به زودی این شهرک به یکی از شهرک‌های نمونه و فعال استان تبدیل شود.

وی گفت: هم‌اکنون چندین طرح از جمله کارخانه تولید آهن میلگردی، تولید قند، سردخانه، ظروف یک بار مصرف، صنایع چوبی، صنایع بتن سبک، عایق رطوبتی و تولید ادوات کشاورزی و تولید قطعات شیشه‌ای در مرحله اجراست که امیدواریم با اتمام این طرح‌ها شاهد اشتغالزایی مناسب و رونق اقتصادی منطقه باشیم.

صدیقی همچنین گفت: چندین طرح مهم دیگر از جمله تولید کنسانتره میوه، صنایع تبدیلی میوه، آهک هیدراته و  صنایع جانبی مس در حال اجراست که با عملیاتی شدن آنها زمینه برای اشتغال صدها نفر فراهم می‌شود.

وی یکی دیگر از محورهای توسعه شهرستان اهر را بخش کشاورزی برشمرد و افزود: 24 طرح مهم کشاورزی در قالب همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شامل ایجاد مزارع گیاهان دارویی، گاوداری صنعتی، مجتمع‌های دامداری، گلخانه‌ای در مرحله اجرا هستند که افقی روشن را برای شهرستان در آینده نزدیک رقم خواهد زد.

فرماندار اهر گفت: با هماهنگی و وحدتی که ما بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی فراهم شده امنیت لازم برای سرمایه‌گذاران فراهم است که امیدواریم مسئولان و سرمایه‌گذاران با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری گام‌های عملی در تحقق منویات معظم‌له و سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال برداشته شود.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول