اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

واگذاری زمین در 19 شهرک صنعتی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: زمین‌ها در 19 شهرک صنعتی استان آذربایجان‌غربی در حال واگذاری به متقاضیان است.

واگذاری زمین در 19 شهرک صنعتی آذربایجان‌غربی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان سید احمد موسوی ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی بوکان از احداث سه شهرک صنعتی جدید در استان خبر داد و اظهار داشت: سه شهرک صنعتی ماکو، شوط و پلدشت در حال احداث هستند.

موسوی افزود: در سال جاری تصفیه‌خانه‌های شهرک صنعتی شهرستان‌های مهاباد، بوکان، میاندوآب، سلماس و ماکو آماده افتتاح می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث هر کدام از این تصفیه‌خانه‌ها مبلغ بیش از 900 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

موسوی ادامه داد: در سال جاری زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از جمله شبکه گازرسانی، برق، آب و زیباسازی شهرک‌ها در دست اقدام است.

وی گفت: در حال حاضر 820 واحد در شهرک‌های صنعتی فعالیت دارد که در این راستا برای 17 هزار نفر به صورت مستقیم و برای 80 هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال فراهم شده است.

موسوی ادامه داد: نامگذاری سال جاری به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب که در تداوم نامگذاری سال 90 به نام جهاد اقتصادی صورت گرفت‌، نشان‌دهنده دغدغه اصلی مقام معظم رهبری برای افزایش بیش از پیش توجه به بخش تولید و اقتصاد و کارآفرینی در جامعه است.

وی تصریح کرد: این نامگذاری وظیفه مسئولان و دست‌اندرکاران بخش‌های دولتی و خصوصی را حساس‌تر کرده به طوری‌که آنان باید با شناخت بیش از پیش مشکلات بخش صنعت و معدن و تلاش برای رفع آن‌ها زمینه تحقق حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی را فراهم کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول