اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

مسئولان در ترویج فرهنگ قرآنی تلاش بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: مردم و مسئولان باید در اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی تلاش بیشتری کنند.

مسئولان در ترویج فرهنگ قرآنی تلاش بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس در قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در محفل انس با قرآن که با جمعی از نیروهای مسلح سپاه پاسداران و بسیج و نیروی انتظامی در مسجد شیخ‌الاسلام شهر قزوین برگزار شد، توجه به قرآن کریم و آیات نورانی این کتاب آسمانی را مورد توجه قرار داده و بیان کرد: هم‌اکنون که در ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن قرار داریم، باید بیشتر در این آیات نورانی با خواندن و تدبر در آن به مفاهیم و ترجمه آن دقت فراوان داشته باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین ادامه داد: اگر ارتباط با قرآن کم‌رنگ شود، نگاه و تفکر جوانان دچار انحراف می‌شود.

باریک‌بین ارتباط بیشتر با قرآن را مایه سعادت و خوشبختی دانست و خاطرنشان کرد: ما جوانان قرآنی، متصل به اهل بیت و جوانان اهل بیتی، متصل به قرآن داریم، جوانی فرصتی برای شکوفایی بوده و قرآن می‌تواند به عنوان گنجینه این شکوفایی معرفی شود.

امام جمعه شهر قزوین تصریح کرد: هرچه قدر با کتاب آسمانی انس بیشتری داشته باشیم، قطعا زندگی خوب و سعادتمندی خواهیم داشت.

باریک‌بین به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تأکید کرد و افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان و هدف قرار دادن نسل جوان، مسئولان باید در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کرده که در استان قزوین محافل قرآنی با شکوه برگزار می‌شود و باید از دست‌اندرکاران برگزاری محافل قرآنی در این استان قدردانی کنیم.

امام جمعه شهر قزوین در محفل قرآنی توسط نیروهای مسلح بیان کرد: امروز نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و توانمندی بالایی بوده و در مسائل عقیدتی و قرآنی نیز پیشگام هستند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تبریک ماه مبارک رمضان تصریح کرد: خداوند ماه مبارک رمضان را قرار داده تا عواطف روحی و روانی بشر پرورش یابد و او سختی‌ها و درد بیچارگان جامعه را بچشد.

باریک‌بین در خاتمه بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه بزرگ و ارزشمندی است و این ماه خصوصیات و ویژگی‌های خاصی دارد و در این ماه معنویت و اخلاق کریمه اسلامی به اوج خود می‌رسد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول