اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و فعالان قرآنی

نخستین موسسه قرآنی مرکز مازندران بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: پنجشنبه شب، نخستین موسسه قرآنی نورالهدی در مرکز مازندران به بهره‌برداری رسید.

نخستین موسسه قرآنی مرکز مازندران بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عضو هیئت موسس موسسه قرآنی نورالهدی در مرکز مازندران پنجشنبه شب در این مراسم با بیان اینکه مجمع قاریان و حافظان قرآن شهرستان ساری اعضای این موسسه قرآنی در مرکز مازندران هستند، اظهار داشت: مجمع قاریان و حافظان قرآن شهرستان ساری دارای قدمت 30 ساله است.

سید مهدی احمدی ادامه داد: موسسه قرآنی نورالهدی در زمینی به مساحت هزار مترمربع با هزینه‌ای بیش از 400 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده که حامیان اجرای این پروژه استانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خیران شهرستان ساری بودند.

وی موسسه قرآنی نورالهدی را مرکزی غیردولتی دانست و تصریح کرد: هیئت موسس، مدیر عامل موسسه قرآنی در قالب چارت سازمانی در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی فعالیت دارند.

این مسئول با بیان اینکه موسسه قرآنی نورالهدی در راستای تقویت فعالیت‌های قرآنی در مرکز مازندران کار می‌کند، بیان داشت: برای تامین برخی از هزینه‌های موسسه قرآنی نورالهدی فروشگاه و نمایشگاه‌های محصولات قرآنی نیز تعریف شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری فعالیت موسسه قرآنی" نورالهدی" را همتای کار مرکز "جامعه القرآن" عنوان کرد و گفت: آموزش قرآن، تجوید و حفظ قرآن کریم در این موسسه انجام می‌شود.

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف این مجموعه دینی، ارائه خدمات در راستای حفظ قرآن است.

وی از اجرای فاز دوم موسسه قرآنی در مرکز مازندران خبر داد و گفت: فاز دوم موسسه قرآنی نورالهدی شامل سالن جلسات 300 نفره و مهمانسرای ویژه مهمانان قرآنی داخلی و خارج از کشور است.

این مسئول با اشاره به اینکه قاریان قرآنی موسسه نورالهدی شهرستان ساری در سطح کشوری و بین‌المللی جایگاه مناسبی دارند، اذعان داشت: بسیاری از فعالیت‌های قرآنی استان را قاریان موسسه نورالهدی پوشش می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه سامانه هوشمند در موسسه قرآنی نورالهدی تعریف شده است، متذکر شد: یکی از کلاس‌های موسسه قرآنی به صورت کامل هوشمند شده است.

عضو هیئت موسس موسسه قرآنی نورالهدی در پایان اذعان داشت: موسسه نورالهدی دارای 500 عضو است.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول