اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار به مناسبت ماه رمضان صورت گرفت

دانلود رایگان اصوات قاریان برجسته قرآنی در وب‌سایت کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان خدمات ارزنده قرآنی نظیر دانلود فایل‌های صوتی قاریان برجسته از طریق وب سایت سازمان ارایه می‌شود.

دانلود رایگان اصوات قاریان برجسته قرآنی در وب‌سایت کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان کتابخانه‌ها ، موزه‌‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی ،مهدی قیصری‌نیک اظهار کرد: امسال در ماه مبارک رمضان برای نخستین‌بار خدمات متنوع قرآنی به اعضای، مراجعان و علاقه‌مندان به آثار قرآنی در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی ارائه می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در بخش سمعی، بصری و نیز وب‌سایت سازمان به نشانی www.aqlibrary.org از منابع قرآنی منحصر به فرد کتابخانه آستان قدس رضوی استفاده کنند. 

وی ادامه داد: علاوه بر دانلود رایگان اصوات قاریان برجسته قرآنی دنیا، واگذاری فایل صوتی قاریان برجسته در بخش سمعی، بصری و مرمت قرآن‌های خطی به صورت رایگان در کتابخانه مرکزی‌ آستان قدس رضوی ارائه می‌شود.

 قیصری‌نیک خاطرنشان کرد: در راستای صیانت از آثار قرآنی و با توجه به تجربیات کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در راستای حفاظت و نگهداری از میراث معنوی تصمیم بر این گرفته شد که در ایام ماه مبارک رمضان قرآن‌های خطی به صورت رایگان کارشناسی، آسیب شناسی، اسید زدایی و مرمت شوند.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی در ایام ماه مبارک رمضان تا ساعت 18 در خدمت‌ مراجعان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی  هستند، افزود: تالارهای محققان و قفسه باز کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی نیز تا ساعت 22 پذیرای محققان و علاقه‌مندان به مطالعه کتاب هستند.

وی تصریح کرد: همچنین کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) به طور 24 ساعته در خدمت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) است.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول